عباس قهرمانی گفت: برگزاری هرگونه رویداد ورزشی و رشته‌ای اگر از طریق ستاد مقابله با کرونا منعی نداشته باشد بلامانع است.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 16 August 2020
معاون ورزش و جوانان استان همدان گفت: آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال استانی منوط به دریافت مجوز از ستاد مقابله با کرونا در استان همدان است.

به گزارش مهر، قهرمانی با بیان اینکه ویروس کرونا شرایط خاصی در جهان ایجاد کرده است، اظهار کرد: کرونا باعث شد در تمام دنیا ورزش تعطیل شود و امروز هم اگر رشته‌هایی به صورت محدود فعالیت خود را آغاز کرده‌اند شرایط سختی برای آن‌ها از طرف وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری هرگونه رویداد ورزشی و رشته‌ای اگر از طریق ستاد مقابله با کرونا منعی نداشته باشد بلامانع است.

معاون ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشته فوتبال گفت: در بحث فوتبال امروز تنها لیگ برتر و دسته‌های اول تا سوم کشور مجوز فعالیت دارند و در همدان نیز برگزار کننده بازی‌های پاس و شهرداری در لیگ دسته دوم هستیم.

قهرمانی عنوان کرد: قوانین برگزاری مسابقات شرایط سختی را برای ما فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در برگزاری مسابقات پیرو دستورات وزارت ورزش و ستاد کرونا هستیم، بیان کرد: هیئت فوتبال استان همدان باید بسته پیشنهادی به ما ارائه دهد تا این بسته را به ستاد کرونا استان ببریم و در آنجا پیشنهادات هیئت فوتبال به جهت آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال استان بررسی خواهد شد.

معاون ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: با توجه به ابلاغیه‌هایی که به ما رسیده ورزش در فضای باز و با رعایت حداقل فاصله و در شهر‌هایی که وضعیت سفید دارند بلامانع خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار