مدیر امور آبفای شهرستان ملکشاهی گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع و آبرسانی به نقاط مختلف شهرستان، ۱۷۰۰ متر شبکه آب به صورت امانی لوله گذاری شد.
کد خبر: ۸۸۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 16 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  صباح ملکشاهی با اعلام این خبر اظهار داشت : در راستای اصلاح شبکه فرسوده، تکمیل و مدیریت شبکه توزیع، تامین و توزیع آب شرب بهداشتی و در نهایت ارائه ی خدمات مطلوب آبرسانی به شهروندان، عوامل اجرایی این امور با رعایت کامل استانداردهای لازم، اقدام به توسعه ۱۷۰۰ متر شبکه آب در شهرستان ملکشاهی نمودند.

وی تصریح کرد : محله قلعه جوق با ۴۰۰ متر لوله گذاری با استانداردسازی۲۵ انشعاب، محله میانتنگ۵۵۰ متر لوله گذاری، خروجی شهر به سمت گنبد۲۳۰ متر لوله گذاری با استانداردسازی۱۲ انشعاب و روستایی "کلک "۵۲۰ متر لوله گذاری با استانداردسازی۴۰ انشعاب با لوله های پلی اتیلن در اقطار ۶۳ و ۱۰۰ میلیمتری با رعایت کامل استانداردهای لازم، اجرا شده است.

مدیر امور آبفای شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه این عملیات افزایش رضایت شهروندان و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی داشته است، تاکید کرد: امسال فعالیت‌های موثری در زمینه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر انجام گرفته و اصلاح شبکه توزیع با اولویت مناطق و محلات قدیمی شهر در حال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار