تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون؛
گروه استان‌ها ـ نخستین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی‌ با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹ 14 August 2020

نخستین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان با موضوع «تکریم شهدای فاطمیون» و «آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه هدف نهایی فاطمیون»، از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه و با همکاری لشکر فاطمیون و آستان قدس رضوی‌ با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

‌وداع با پیکر پاک دو شهید فاطمیون در حرم رضوی‌

پیکرهای مطهر دو تن از شهدای افغانستانی لشکر فاطمیون در مراسم نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون حضور یافت.  مراسم وداع با پیکر شهیدان  "سید عبدالعلی حسینی" و "علی رضا نعیمی" امشب در این همایش برگزار شد.

 ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم

شیخ اکرم برکات‌ معاون سید حسن نصرالله در ‌همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون با ابلاغ ‌سلام و درود ‌سید حسن نصرالله‌ به مجاهدین لشکر فاطمیون  اظهار داشت: وقتی در چهره‌های شما مجاهدین لشکر فاطمیون نگاه می‌کنیم ، آن شهید بزرگوار ، سردار حاج قاسم سلیمانی را به یاد می‌آوریم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدین و شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، افزود: لشکر فاطمیون با کارهای بزرگی که کرد بسیاری از موانع ظهور امام زمان(عج) را برداشتند و باعث نزدیکتر شدن ظهور شد.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان افزود: درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی(عج) محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی یاور ایرانی کسی است که در کانون ولایت مداری می باشد و تقوا گونه زندگی می کند و همان طور که سید مقاومت حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن نصرالله می گوید »هر جا که باید باشیم، هستیم»؛ این تقوا است.

شیخ اکرم برکات با بیان اینکه مجاهدین و یاران ایرانی حضرت مهدی (عج) در همه عرصه های ولایت با تقوا هستند، اظهار کرد: مجاهدین مهدی یاور عراقی نیز محدود به جغرافیای عراق نیستند؛ همان گونه که مجاهدین و مهدی یاوران بحرینی مرز و جغرافیایی را نمی‌ شناسند و همچنین به واسطه ی فرهنگ مهدویت، مهدی یاوران مجاهد لبنانی در فلسطین تأثیر گذارند، در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی و در بوسنی و هرزگووین کشته می شوند و یک نفر را برای فتوای امام در انگلیس به شهادت می رسانند.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان در مورد مهدی یاوران فاطمیون نیز گفت: مهدی یاوران در لشکر فاطمیون که از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلبشان عاشقانه مقدسات پیغمبر(ص) و اهل بیتش را نهادینه کردند، در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند و آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده، بایستند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدان، شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، این لشکر را متشکل از کسانی دانست که در پیشانی هایشان عزت، پیروزی، شجاعت، فداکاری و صبر را ثبت کرده و از روی ایمان برای نزدیک شدن ظهور تلاش کردند.

شیخ برکات همچنین از سوی مجاهدان لبنانی و سید مقاومت در این کشور و از طرف دغدغه مندان فلسطین، بر مجاهدان لشکر فاطمیون سلام و درود فرستاد.

‌انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم

‌سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق گفت: شکست‌ها نشانه‌ای جز شکست اسرائیل ندارد و افزایش فشار و عربده‌های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است و این از حملات سنگین دشمن به محور مقاومت مشخص است.

‌مهندس نصر الشمّری‌ با اشاره به اینکه رزمندگان فاطمیون در کنار سایر مدافعان حرم با یقین راستین و بصیرتی و شجاعتی علوی و فاطمی گام برداشتند، تقدیر از این رشادت ها و جانفشانی ها را سخن حقی دانست در راستای اظهار حق و اعتالی آن باید گفته شود.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق خاطر نشان کرد: مسیر جهاد و شهادت متوقف نمی شود و یقینا  صاحب امانت به زودی خواهد آمد تا پرچم را که دستان کریم مؤسس این انقلاب عظیم آن را برافراشته بود، به دست گیرد.

وی با بیان اینکه این پرچم به دست پر کرامت ولی امر ملسمین و رهبر معظم انقلاب برافراشته تر شده و استحکام یافته است، مسیر کنونی انقلاب و ظهور را نقش بسته با خون پاک شهیدان و فرماندهان شهید همچون حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس عنوان و ابراز کرد: بی شک آخر راه،  پیروزی است و به هر هدفی که مشخص شده خواهد رسید و البته هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب الامر(عج) نیست.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق افزود: تا زمانی که رهبر این مسیر که شما مجاهدان، رکنی اساسی و نشانه ای مهم در نمایاندن آن بودید، پرچم معطر به رایحه شهادت و مزین به نام شهیدان را به صاحب آن تقدیم کند، مقاومت پایان نمی پذیرد.

الشمّری با تاکید بر این مطلب که هیچ تفاوتی میان مجاهدان این راه نیست و هدف آنان نابودی استکبار و مستکبران و برچیده شدن اشغالگری آنان در منطقه اسلامی است، اظهار کرد: هدف واضح و روشن شده است؛ نابودی کامل اسرائیل و اخراج آمریکا و مزدورانش از همه منطقه و کشورهای اسلامی و تحقق این هدف، انتقام جنایتی است که تروریست دوران، ترامپ جنایتکار مرتکب شد که همان ترور بزدلانه فرماندهان مقاومت و در رأس آن ها فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی بر این مطلب که نیروهای آمریکایی بخشی از این انتقام سخت را هر روز توسط رزمندگان در مقاومت عراق به چشم خود می بینند، تاکید کرد و افزود: برادران شما در مقاومت عراق، تکبر آمریکا را به ذلت کشاندند و در سال 2011 به ارتش آن ها طعم تلخ شکست را چشاندند و این امر با ایثارگری و تلاش مجاهدان و پشتیبانی نامحدود رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی و حاج قاسم محقق شد.

سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء عراق با اشاره به اینکه مجاهدان هم اکنون با اراده ای محکم تر، تجربه ای بیشتر و تکنولوژی برتر که دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد، مبارزه علیه آمریکا را ادامه می دهند، گفت: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مردانی را که امیدشان به نصرت الهی و وعده قریب اوست، شکست دهد.

وی به نبرد با دشمن در عرصه فرهنگی و رسانه ای که جنگ نرم نامیده می شود نیز اشاره و ابراز کرد: مستکبران می خواهند با این جنگ ملت ها را فریب دهند، ولی گویا خداوند نیرنگ شیطان را به خودش برگردانده است؛ گرچه این جنگ بعضی از فرومایگان و اصحاب عقیده ضعیف را فریب داد، اما در مقابل، خوِد مستکبران را بارها فریفته است تا جایی که دیگر توان دیدن حقیقت را ندارند و زمینی که زیر پایشان می جوشد و ملت هایی که آماده ریشه کن کردن آنها از منطقه هستند را نمی بینند.

الشمّری با تصریح بر این امر که پیروزی بزرگ نزدیک است و همه شکست هایی که آمریکا و حزب شیطان تاکنون متحمل شده اند، در آن هنگام عیان خواهد شد، اظهار کرد: نشانه و علامتی جز شکست مفتضحانه آنان و رژیم منحوس اسرائیل نیست و افزایش فشار و عربده های دشمن، عامل نزدیکی اهداف و تحقق پیروزی بزرگ مجاهدان می باشد و این از حملات سنگین دشمن به همه محور مقاومت، هویداست.

تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان شهادت سردار سلیمانی از پای نخواهند نشست

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون گفت: لشکر غیرتمند فاطمیون هیچگاه تعرض بزدلانه رأس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار در حمله شبانه به سردار مقاومت و فرمانده بزرگ خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان این فاجعه از پای نخواهند نشست.

سید الیاس اظهار کرد: عرض سلام و خوش‌آمد دارم به محضر علماء و شخصیت‌های محترم که در این مجلس نورانی حضور دارند، همچنین به حضور خانواده‌‌های شهدای جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السلام) به ویژه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، جناب سید حسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان و حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم؛ رهبر نهضت اسلامی بحرین با سخنان و پیامشان به این همایش زینت بخشیده‌اند عرض سلام و ادب دارم.

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون خاطرنشان کرد: لشکر فاطمیون افغانستان که به عنایت خداوند متعال و تحت توجه حضرت ولیعصر(ارواحنا له الفداء) از جمع جوانان مومن، غیور و شجاع افغانستان و از میان رزمندگان و جانبازان افغانستانیِ دوران دفاع مقدس در مقابل حزب بعث عراق، سر برآورد بی‌تردید یکی از مصادیق شجره‌ طیبه‌ایست که قرآن کریم اشاره فرموده است.

وی تصریح کرد: لشکری از جوانان مخلص که به محض آنکه خطر را در حوالی اعتاب مقدسه و حرم‌های اهل بیت(علیهم‌السلام) احساس کردند لحظه‌ای تعلل نکردند و زن و فرزند و خانواده و کار، آنان را در مَظانّ تردید قرار نداد و به صورت خودجوش و به دور از اوامر و دستورات، اجتماعی تشکیل داده، با دست کشیدن از همه تعلقات دنیا، بالاترین داشته خود که جان عزیزشان بود را در طبق اخلاص تقدیم راه خدا و حفظ حریم ولایت نمودند.

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون اضافه کرد: شاهد بر این مدعا، خون مطهر صدها و هزاران شهید والامقام لشکر فاطمیون است که در جای‌جای کشورهای اسلامی و محور مقاومت همچون سوریه و عراق و سایر بلاد همچون لاله‌ای روئیده است و حریم آل‌الله را در آغوش کشیده است.

سید الیاس افزود: لشکری که همیشه پرچم آخر را به دست داشت و آنجا که کارها گره می‌خورد با مجاهدت و توکل بر خدا گره‌گشایی و دشمن را منکوب و وادار به عقب‌نشینی ‌می‌کرد.

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون با اشاره به اینکه در ورای این فضیلت‌های بزرگِ لشکر فاطمیون، عنصری اساسی خودنمایی می‌کند، بیان کرد: عنصری که شاید بتوان گفت، سهم کمتری از آن مجاهدان در مجاهدتشان ندارد‌. خانواده‌هایی که فرزند یا همسر یا پدر و برادر خود را با دعای خود راهی میدان نبرد حق علیه باطل و دفاع از عزت اهل‌بیت(علیهم السلام) می‌کردند. خانواده‌هایی که برخی به یک و دو شهید بسنده نکرده و چهار شهید به این راه مقدس تقدیم کرده‌اند‌.

وی ادامه داد: باید روشن بگویم اکنون که به فضل الهی و به سبب مجاهدت مردان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی حرم‌های اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در امنیت به سر می‌برند، کسی گمان نبرد که ماموریت الهیِ لشکر فاطمیون به پایان رسیده است‌. خیر؛ بلکه این لشکر مجاهدِ فی سبیل الله، اهداف بسیار بزرگی داشته و تا نابودی رژیم اشغالگر قدس شریف و آزادی آن حرم امن الهی و پس از آن تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی که تحقق آن از فرامین محوری ولی امر مسلین حضرت امام خامنه ای است از جهاد دست نخواهند کشید و به فضل الهی این مبارزه را تا ظهور ولیعصر(عج) ادامه داده و پس از آن در رکاب قطب عالم امکان به مجاهدت خواهند پرداخت.

سید الیاس یادآور شد: لشکر غیرتمند فاطمیون هیچگاه تعرض بزدلانه رأس استکبار یعنی آمریکای جنایتکار در حمله شبانه به سردار مقاومت و فرمانده بزرگ خود یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فراموش نکرده و تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان این فاجعه از پای نخواهند نشست، با تمام قدرت در کنار گروه‌ها و دولت‌های حامی مقاومت جز به اخراج مفتضحانه‌ تروریست‌های آمریکایی از منطقه رضایت نخواهند داد.

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون گفت: این جوانان رزمنده الگوی خود را از فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها گرفته‌اند و تا آن زمان که جانی در بدن و خونی در رگ برای مجاهدت و مقاتله در رکاب ولایت باقی باشد، به این میدان پشت نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما انگیزه خود را از انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گرفتیم، عنوان کرد: بزرگ‌مردی که به حکم عقل و قرآن در برابر طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و آنان را به مدد الهی به زانو درآورد و نشان داد که رمز پیروزی استقامت است.

سید الیاس اضافه کرد: فاطمیون با درک شرایط امروز جهان، به رزم نظامی بسنده نکرده و با ورود موثر در حوزه فرهنگ و اجتماع و تربیت نیرو سعی بر مقابله تام و تمام به جبهه فرهنگی غرب و استکبار دارد و این مسیر پراهمیت را بی‌تردید توسعه خواهد داد.

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون افزود: ان‌شاءالله خداوند همه ما و شما را در این مسیر مقدس و دشوار ثابت‌ قدم بدارد تا لحظه‌ای و ذره‌ای از فرامین ولایت تخطی نکرده و در پایان با شهادت خدای بزرگ را ملاقات کنیم.

‌اجازه ‌تحریف هویت اسلامی را ند‌هیم

رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: عزت تمام امت، عزت برای تمام افراد امت اسلامی است و تحقیر یک امت نیز تحقیر برای تمام اعضای آن است؛ مسلمانان باید برای پاسخگویی در مقابل ظلم از یکدیگر سبقت بگیرند.

‌شیخ عیسی قاسم امشب در پیامی تصویری به همایش بین‌المللی فاطمیون در حرم رضوی اظهار داشت: سلام بر امت اسلامی و بر مقاومت اسلامی؛ سخنرانی من در مورد شهادت و شهداست؛ امت اسلامی یک امت واحده است و در بین تمام کسانی که به اسلام متعهد هستند یکپارچه است.

رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: هرگونه تجاوز به دین، تجاوز به تمام امت است؛ تجاوز به اسلام تجاوز به همه مسلمانان است؛ هرگونه تجاوز به اسلام تجاوز به تمام سرزمین‌های اسلامی است؛ دشمنی با بخشی از امت اسلامی، دشمنی با تمام امت اسلامی است و فوت یک ملت و فوت افراد و عزت یک ملت و عزت افراد است.

شیخ عیسی قاسم بیان کرد: عزت تمام امت، عزت برای تمام افراد امت اسلامی است و تحقیر یک امت نیز تحقیر برای تمام اعضای آن است؛ مسلمانان باید برای پاسخگویی در مقابل ظلم از یکدیگر سبقت بگیرند و این باید در میان مسلمانان اتفاق بیفتد. هر کس در دفاع از این مسائل برخیزد حقیقتا از خود دفاع کرده است و پاداشی عظیم در نزد خداوند دارد.

وی تصریح کرد: امت اسلامی افغانستان و پاکستان و ایران و همه کشورهای اسلامی و همه مسلمانان فرزندان این امت هستند و همه آنها در مورد مسائل باید پاسخگو باشند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین افزود: دشمنان، مقدسات را مورد هجوم قرار داده‌اند یعنی این دشمن، دشمن همه مسلمانان است و باید به دشمنی وی پاسخ داده شود؛ مسلمانان باید در مقابل طاغوت ایستاده و در این امر پیشرو باشند و در مقابل دست‌های پشت‌پرده نیز باید بایستند.

شیخ عیسی قاسم افزود: این مقاومت باید براساس اصول اسلامی باشد؛ باید در مقابل کفار ایستادگی کرد؛ در مقابل کسانی که در دل امت تشکیک می‌کنند باید ایستاد؛ برخی کشورهای مستکبر خود را در زمره اسلام آورده‌اند؛ اغلب گروه‌های نوظهور اساسشان برای مقابله با دین و تجاوز به مقدسات است.

وی تصریح کرد: آن گاه که دفاع از اسلام واجب شد همه باید مجاهدت کرده و طلب شهادت کرده و به سوی شهادت حرکت کنند و شجاعت خود را در مقابل برنامه‌ریزی دشمنان نشان دهند.

شیخ عیسی قاسم افزود: نباید اجازه دهیم هویت اسلامی تحریف شده و به چیزی تبدیل شود که دشمن می‌خواهد؛ خداوند اجر و پاداشی عظیم به صابران و مجاهدان این امت بدهد؛ انسان‌هایی که جان دیگران را بر جان خود ترجیح می‌دهند و از جان خود می‌گذرند. کسانی که برای سلامت دین و حفظ اسلام تلاش می‌کنند.

رهبر نهضت اسلامی بحرین تصریح کرد: کسانی که در مقابل طاغوت قرار نمی‌گیرند تبدیل به بازیچه دست شیطان شده‌اند و وحشیگری کرده و به ظلم دست زده‌اند. در این روزها شاهد جنگ‌ها و دشمنی‌هایی با امت اسلامی هستیم که در تاریخ سابقه نداشته است. دشمنی و خطر امروز جز با وحدت و اجتماع امت از میان نمی‌رود. امت اسلام در این ایام، شاهد دشمنی‌های طولانی و پایدار بوده است؛ برای همین در پاسخگویی به این دشمنی ورزیده شده است.

شیخ عیسی قاسم افزود: امت اسلامی آمادگی زیادی برای مقابله با حوادث ناگهانی و غیرمترقبه دارد؛ آنها با قوت در مقابل تجاوزکنندگان می‌ایستند. امت اسلامی ما به دنبال تمدن حداکثری و برقراری تمدن برای همه مردم است و آماده برقراری قانون‌های الهی است؛ امت اسلامی آموخته است که با منافقان درون خود چگونه مبارزه کند.

وی تصریح کرد: مسلمانان زیادی برای بازگشت انسانیت به امت تلاش می‌کنند؛ مسلمانی که برای زنده شدن امر خداوند در زمین تلاش می‌کنند و برای شکستن توحش و نادانی گام برمی‌دارند و برای پیروزی بر دشمن تلاش می‌کنند.

شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: امت اسلامی هیچگاه از حق خود کوتاه نمی‌آید و باید در نهایت آمادگی باشد که در مقابل دشمنی‌ها بایستد و دائما باید در مقابل سریع‌ترین دشمنی‌ها آماده باشد.

وی گفت: امت اسلامی باید همواره آماده باشد و توانا باشد و همه روزها را روز آمادگی بداند و این چنین امتی قطعا شکست نمی‌خورد؛ امت اسلامی باید همه روزهایش مانند روز جنگ از حیث آمادگی باشد.

برای فتح بیت‌المقدس تصمیم به جنگ ‌با آمریکا داریم

 عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین گفت: جوانان برای فتح بیت‌المقدس پیشقدم شده و تصمیم به جنگ و رویارویی با آمریکا دارند و در هر عرصه‌ای آماده مقابله با این دشمن هستند؛ جوانان و مجاهدان هیچگاه تسلیم نمی‌شوند.

خالد بکداش امشب در همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون در حرم رضوی اظهار داشت: از سرزمین فلسطین با شما سخن می‌گویم و بر جوانان امت اسلامی سلام عرض می‌کنم؛ آنان وظیفه خود را آزادی قدس دانسته و ذلت رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و آبروی اسرائیل را خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: این جوانان برای فتح بیت‌المقدس پیشقدم شده و تصمیم به جنگ و رویارویی با آمریکا دارند و در هر عرصه‌ای آماده مقابله با این دشمن هستند؛ جوانان و مجاهدان هیچگاه تسلیم نمی‌شوند.

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: ما به دود گلوله این جوانان افتخار می‌کنیم زیرا درصدد پس گرفتن کرامت مردم فلسطین هستند.

بکداش افزود: جوانان افغانستانی که فرزندان فاطمه زهرا(س) هستند درجه خود را از حضرت گرفته‌اند؛ برادران گرامی و رزمندگان عزیز شما مجاهدان آینده و یادگاران حاج قاسم سلیمانی و حاج عماد مغنیه هستید.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل موانع زیادی با همکاری متحدان خود در منطقه با همکاری ترامپ دیوانه ایجاد کرده‌اند و یک هدف را دنبال می‌کنند و می‌خواهند سرمایه امت اسلامی را هدف گرفته و دزدی می‌کنند. امنیت فلسطین را از بین برده‌اند و مایه تاسف است که برخی کشورهای اسلامی تسلیم شدند و پایتخت خود را برای صهیونیست‌ها باز کردند.

بکداش تاکید کرد: این کارها برای این است که امت اسلامی به دنبال مبارزه مستقیم نباشد و اینجاست که تشکیل محور مقاومت اهمیت بالایی دارد. محور مقاومت ستون اصلی مقابله با صهیونیسم است و به همین دلیل جمهوری اسلامی تحت فشار قرار دارد. معامله قرن یک نقشه است زیرا کشوری که وجود ندارد را می خواهند به زور به وجود آورند تا امت اسلامی دنبال دوستی با غرب باشد.

جبهه مقاومت در لشکر فاطمیون متجلی شده است

مرجع عالیقدر تشیع گفت: بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی همزمان با برپایی همایش بین‌المللی فاطمیون در حرم رضوی پیامی خطاب به این همایش صادر کردند.

متن این پیام به این شرح است: قبل از هر چیز تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را تبریک می‌گویم.

جریانات استکباری به ویژه آمریکا تلاش دارد مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه به جان یکدیگر انداخته و با ایجاد فتنه و آشوب جبهه مقاومت را متزلزل کرده و آنها را از راه مجاهدت بازدارند و سرمایه‌ها را چپاول کنند.

بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است؛ شجاعت این رزمندگان غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک نمی‌شناسند و امت واحده تشکیل داده و برای پاسداری از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده‌اند و شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده‌اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم شهدای راه مقاومت و شهدای عزیز افغانستانی و سردار رشید این جبهه را با سید و سالار شهیدان محشور فرمایند و رزمندگان اسلام را ثابت قدم دارد. تشکیل این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و رزمندگان و فرماندهان و جانبازان و خانواده آنان تبریک می‌گویم.

 

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار