پس از دومین ناکامی سپاهان؛
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از شکست این تیم برابر استقلال و ناکامی در رسیدن به دو جامی که مسئولان باشگاه پیش‌بینی اش را می‌کردند، از سمت خود کناره‌گیری کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 11 August 2020

قلعه‌نویی دست پیش را گرفت و استعفا کرد/ فکر می‌کنم دیگر کافی است!

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، تیم فوتبال سپاهان که ابتدای فصل برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بسته شده بود، با هدایت امیر قلعه نویی در رسیدن به هر دو جام ناکام ماند.

زردپوشان اصفهانی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران دو بر صفر مغلوب استقلال شدند تا از دور مسابقات کنار بروند. پس از این اتفاق امیر قلعه نویی دست پیش را گرفت و قبل از اینکه مسئولان سپاهان بخواهند او را کنار بگذارند با انتشار متن استعفای خود از این مسئولیت کنار رفت.

در متن استعفای امیر قلعه نویی آمده است:

«سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوءتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.

حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.»

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار