سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو با حضور دبیرشورای عالی حوزه های علمیه و نماینده رهبرمعظم انقلاب در هند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 10 August 2020

به گزارش تابناک قم، آیین افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ، حجت الاسلام مهدوی پور نماینده رهبر انقلاب در کشور هند و حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

وزیر اقلیت‌های کشور هند و تعدادی از علما و شخصیت های برجسته دینی از کشورهای پاکستان و هند به این مراسم پیام های ویدئویی و مکتوب ارسال کردند که منتخبی از این پیام ها در مراسم پخش شد.

همچنین این مراسم به صورت زنده از درگاه های خبرگزاری حوزه در شبکه های اجتماعی به زبان‌های فارسی و اردو برای مخاطبان پخش شد.

علاقمندان به دنبال کردن اخبار خبرگزاری حوزه به زبان اردو در سراسر دنیا می‌توانند این اخبار را به نشانی https://ur.hawzahnews.com  مشاهده کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه افتتاح سایت رسمی خبرگزاری حوزه به زبان اردو بیان کرد: خبرگزاری حوزه یکی از مهمترین دستاوردهای حوزه های علمیه است که حوزه های علمیه را از انزوا خارج و پیام اندیشه های اسلامی را به گوش جهان رساند.

حجت الاسلام مهدوی پور نیز با بیان اینکه قم به دلیل وجود حوزه های علمیه و بیوت مراجع عظام در جهان دارای یک جایگاه ویژه است، تصریح کرد: خبرگزاری حوزه در اقدامی ابتکاری توانست نگاه تازه ای از دین را به دنیا نشان دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار