سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین با پیام‌های ضد کرونا مردم را به خانه فرامی‌خوانند.
کد خبر: ۸۸۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 10 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند؛ به نحوی که با نصب پیام روی چراغ‌های سبز و قرمز و روشن شدن هر رنگ، مردم به خانه فراخوانده می‌شوند.

او افزود: به این ترتیب با قرمز شدن چراغ، پیام «برو منزل» و با سبز شدن آن، پیام «منزل بمان» به کاربران ترافیکی نمایش داده می‌شود تا مردم به ماندن در خانه تشویق شوند که ثمره آن می‌تواند کاهش تجمع و ارتباط مردم با یکدیگر و جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

به گفته زرآبادی‌پور؛ این اقدام را سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام داده و چهارراه بلوار شمالی، چهارراه خیام، چهارراه فلسطین و چهارراه شهرداری از جمله تقاطع‌هایی هستند که چراغ‌های راهنمای آنها دارای پیام است.

این مسئول همچنین به دیگر اقدامات حوزه تحت مدیریت خود در ایام شیوع کرونا اشاره و بیان کرد: نوبت‌دهی آنلاین مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی، ضدعفونی مکرر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان رانندگان، بازسازی و سرویس اتوبوس‌های ناوگان شهر قزوین در ایام تعطیلی ناوگان و همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان بخش دیگری از این اقدامات را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار