فرمانده سپاه استان البرز؛
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌ استان البرز با اشاره به تاثیرگذاری همدلی و کمک های مومنانه مردم ایران در هر سختی و بحران، گفت: رزمایش کمک های مومنانه در کشور ما باید به یک نهضت تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 10 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی در آیین آغاز دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه استان البرز که به صورت متمرکز استانی در ورزشگاه انقلاب کرج و نواحی سپاه استان آغاز شد،گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه یکی از جلوه های ایثار، گذشت، علوی، سیدی، فاطمی و حسنی را شاهد خواهیم بود.

وی اظهار داشت:‌ این رزمایش ها یکی از بزرگترین اقداماتی است که دنیا را مبهوت خود کرده که در ایران مردم آنقدر به فکر هم هستند و به کمک هم می شتابند و هر اتفاقی که در کشور ما رخ دهد، مورد توجه دشمن است.

وی گفت: با شیوع بیماری کرونا تعدادی از مردم از لحاظ سلامت و معیشتی آسیب دیدند ولی آرامش از تمام مردم کشور رفته است زیرا نگران آسایش و آرامش هموطنان خود هستند.

مولایی با بیان اینکه در نخستین دوره از دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۳۵ هزار بسته معیشتی در سراسر استان بین آسیب دیدگان از کرونا و مردم محروم توزیع می شود، افزود: ولی به دلیل همدلی مردم شاید بیش از ۲ برابر این عدد توسط مردم در مساجد و پایگاه های بسیج تهیه و توزیع شده است.

وی این رزمایش را یک کار مردمی دانست و اظهار داشت: در این میان سپاه و بسیج، بنیاد مستضعفان،‌کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی،‌هیات رزمندگان، آستان قدس رضوی، شهرداری و... نیز همیاری کرده اند.

همراه با توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۱۵۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار نیز تهیه شده است که ۲۵ سری آن در روز عید سعید غدیر خم و مابقی آن امشب همراه با توزیع بسته های معیشتی توزیع می شود.

دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان البرز با فرمان فرمانده سپاه استان البرز با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع) (سه بار)» در مرکز استان و نواحی سپاه البرز آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار