یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور در گفتگو با ترامپ مخاطرات تحریم حزب الله را به وی گوشزد کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ 09 August 2020

ادعای مقام فرانسوی درباره یادآوری مخاطرات تحریم حزب‌الله به ترامپ

به گزارش خبر به نقل از روسیا الیوم، یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ یادآوری کرده است.

این مقام فرانسوی مدعی شد که ماکرون در گفتگو با ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که نتیجه تحریم‌های واشنگتن علیه حزب الله به نفع کسانی است که آمریکا سعی بر تضعیفشان دارد.

وی همچنین افزود که ماکرون روز جمعه در تماس تلفنی با ترامپ به وی گفته است که ایالات متحده باید مجدداً در لبنان سرمایه گذاری کرده و به بازسازی آن کمک کند.

این مقام فرانسوی همپنین گفت که پاریس معتقد است ادله کافی مبنی بر اینکه انفجار بیروت یک حادثه بوده است وجود دارد.

برخی منابع پیش از این اعلام کرده بودند که ماکرون در سفر به لبنان که پس از انفجار اخیر بیروت انجام گرفت، برخی مقام‌ات این کشور را تهدید به تحریم کرده است.

«جورج مالبورنو» روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل از یک منبع حاضر در نشست‌های رئیس‌جمهور فرانسه در بیروت خبر داد که او برخی مقامات لبنانی را تهدید به تحریم کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، این منبع گفت که ماکرون «تهدید کرد در صورتی که اصلاحات اجرایی نشوند، برخی مقامات را تحریم می‌کند».

برچسب ها: ماکرون ، تحریم ، حزب الله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار