دکتر محمدمهدی ناصحی به نمایندگی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز سه‌شنبه از چند بیمارستان مازندران که بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در آنجا بستری هستند ، بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 04 August 2020

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان مازندران ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی این استان در مقابله با ویروس کرونا و بررسی امکانات و تجهیزات بیمارستان های کرونایی را از برنامه های سه روزه سفر خود به مازندران اعلام کرد.
دکتر ناصحی پس از بازدید از چند بیمارستان به خبرنگار ایرنا در ساری گفت : با دستور وزیر بهداشت تیم کارشناسی ۱۰ نفره از تمام بیمارستان های مازندران که بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ در آنجا بستری هستند بازدید می کنند و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم برای مقابله با کرونا و تجهیزات و امکانات این بیمارستان ها توسط اعضای تیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد : این گروه سه روز از بیمارستان های کرونایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرکشی خواهند کرد و عملکرد درمانگران و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در این مراکز درمانی را مورد بررسی قرار خواهند داد.
رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت : با اتمام سرکشی از بیمارستان ها از سوی تیم کارشناسی ، اطلاعات دریافتی احصاء و به وزیر بهداشت منعکس می شود.
دکتر ناصحی گفت : وزیر بهداشت نیز وعده دادند که در صورت نیاز استان مازندران به تجهیزات و امکانات حفاظتی و حتی اعتباری برای مقابله با ویروس کرونا، این امکانات و تجهیزات و اعتبار در کمترین زمان به استان اختصاص داده می شود.
نماینده وزیر بهداشت در مازندران پس از ورود به استان برای ابلاغ پیام تسلیت وزیر بهداشت به خانواده دکتر طهماسبی شهید سلامت و رییس فقید بیمارستان امام خمینی (ره) آمل به این شهرستان رفت و پیام مکتوب تسلیت وزیر را به خانواده این شهید سلامت ابلاغ کرد.
دکتر بهرام طهماسبی پس از دو هفته مبازره با بیماری کووید - ۱۹ نهم مرداد ماه به جمع شهدای سلامت پیوست .

با شیوع موج دوم ویروس کرونا در مازندران از هفته دوم تیر ماه سال جاری ، وضعیت این استان قرمز شد و تاکنون چهار نماینده از سوی وزیر بهداشت برای بررسی وضعیت کرونایی استان و ارزیابی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران و تجهیزات و امکانات بیمارستانی به این خطه شمال کشور سفر کرده اند.

پیش از این دو بار دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت و دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت از بیمارستان های کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بازدید و در نشست استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار مازندران نیز شرکت کردند.
بر اساس آمار ، هم اکنون یکهزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان های زیر پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار