مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: آخرین مهلت انجام فرم‌های توافق و تفاهم برای وصول مالیات از مشاغل پایان مردادماه است.
کد خبر: ۸۸۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 03 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، عزیزاله عباس‌پور در خصوص آخرین مهلت انجام فرم‌های توافق و تفاهم برای وصول مالیات از مشاغل، اظهار داشت: در اجرای تبصره ماده 100 قانون مالیاتی مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور توافق و تفاهمی را با مجامع امور صنفی هر ساله انجام می‌دهد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با دو ماه تاخیر انجام گرفت و خوشبختانه این توافق به دست ادارات مالیاتی رسیده است.

وی ادامه داد: مودیانی که مالیات مقطوع سال ۹۷ آن مشخص شده و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است بدون افزایش، از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با 5 میلیون تومان با چهار درصد افزایش، از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان با هشت درصد و از ۱۰ میلیون تومان به بالا با ۱۲ درصد افزایش می‌توانند فرم توافق و تفاهم را از طریق پایگاه اینترنتی www.tax.gov.ir مراتب را تا تاریخ ۳۱ مردادماه جاری به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه ادامه داد:این فرم مختص کسانی است که ۹۹۰ میلیون تومان فروش در سال داشته باشند فروش بیش از این مبلغ شامل توافق نیست و حتما باید فرم مالیاتی را تکمیل کنند تا بتوانند از معافیت سالانه خود بهره‌مند شوند.

وی متذکر شد: عدم تکمیل اظهارنامه توافق و تفاهم مشمول جریمه ۳۰ درصد غیرقابل بخشودگی خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار