رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق اهداف سند چشم انداز در روند توسعه این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷ 03 August 2020

رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق اهداف سند چشم انداز در روند توسعه این استان تاکید کرد.

سردار مهدی سعادتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به عقب ماندگی های این استان گفت: رفع مشکلات اساسی مازندران در بخش های زیرساختی و زیربنایی و نیز چالش های پیش رو در زمینه های فرهنگی و اقتصادی نیازمند مدیریت جامع است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، عدم پیشرفت مازندران متناسب با ظرفیت ها و توانمندی‌های منحصر بفرد آن را ناشی از نادیده انگاشتن آنها بخاطر منافع بخشی و سلایق گوناگون فکری در گذشته دانست و افزود: مجمع نمایندگان مازندران در دوره یازدهم در هم‌افزایی کامل با نماینده ولی فقیه در مازندران، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، امامان جمعه و مدیریت ارشد اجرائی استان روند توسعه دیار علویان را شتاب خواهد بخشید.

وی با اشاره به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی مازندران که از قابلیت های ممتازی در عرصه کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن برخوردار است یادآورشد: با بهبود فرآیند های عملیاتی در این بخش‌ها جبران عقب ماندگی مازندران در حوزه های گوناگون امکان‌پذیر است.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم بر لزوم تدوین برنامه جهشی و میانبر برای تحقق اهداف توسعه پایدار در مازندران تاکید و خاطرنشان کرد: با کمک نخبگان، گروه‌های مرجع فکری و فرهیختگان توانادر مازندران، راه‌های بهبود شاخص های توسعه یافتگی دراین استان جمع بندی و عملیاتی خواهد شد.

سعادتی هم افزایی و اتحاد نظر تمامی اثرگداران توسعه در مازندران را حول مولفه های اساسی ضروری دانست وافزود: باتوجه به شرایط خاص کشور افزایش کارآمدی انقلاب رسالت جدی همه مسئولان است‌

رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: دولت باید با افزایش تحرک و چابکی در فرآیندهای حکمرانی و باورمندی توان داخلی روند توسعه کشور را بهبود بخشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت ریل گذاری کشور در مسیر تحقق بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب گفت: موتوراصلی حرکت به سمت تحقق این بیانیه راهگشا، جوانان متعهد و انقلابی هستند که باید برای بهره گیری از ظرفیتهای بالنده این قشر پویا و اثربخش برنامه محوری تدوین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار