منابع صهیونیستی از ادامه اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو در مقابل محل اقامت وی، خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 02 August 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از تایمز آو اسرائیل، منابع صهیونیستی اعلام کردند که تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در مقابل محل اقامت وی آغاز شده، شمار افراد شرکت کننده در این تظاهرات طی هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

ناکامی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او از جمله دلایلی بوده که موجب اعتراض صهیونیست‌ها شده است. علاوه بر این، برخی از صهیونیست‌ها با محدودیت‌های کرونایی اعلام شده شدیدا ناراضی‌اند. این در حالی است که کرونا بسیاری از مشاغل اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و شمار بسیار زیادی را بیکار کرده است.

از سوی دیگر اتهامات متعدد علیه نتانیاهو در خصوص فساد اقتصادی و سوءاستفاده از قدرت بسیاری از صهیونیست‌ها را نسبت به ادامه حیات سیاسی او بدگمان کرده است. 

نکته جالب این تظاهرات، حمایت حزب آبی‌وسفید از معترضان است. اگرچه این حزب در ائتلاف حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو قرار دارد، اما اعلام کرده که برگزاری اعتراضات جزو شاخصه‌های دموکراسی در اراضی اشغالی است. با این وجود، بسیاری بر این باورند که بنی گانتس، رهبر حزب آبی‌وسفید به دنبال حذف رقیب خود یعنی نتانیاهو از کابینه رژیم صهیونیستی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار