به مناسبت سالروز دیدار مقام معظم رهبری با جهادگران و فرمان ۹ ماده ای در رابطه با اقدامات جهادی، همایش جهادگران آسمانی بصورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 02 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام،  در این برنامه اظهار کرد:دهم مرداد ماه یادآور پیام تاریخی رهبر انقلاب به جهادگران، گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی است. در واقع این پیام ۹ ماده ای زمینه ساز شکوفایی مجدد گروه های جهادی بسیج بود. روحیه و تفکر جهادی باید سرلوحه کار همه دستگاه های اجرایی و مسئولان قرار گیرد، در این راستا سپاه و بسیج با توسعه گروه های جهادی هم به لحاظ کمی و هم کیفی ایفای نقش کرده و خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری در رابطه با خدمت رسانی و کار جهادی چشاندن لذت کار جهادی به آحاد مردم و گسترش این فرهنگ است و در این زمینه حضور جوانان در فعالیت های جهادی استان ایلام چشمگیر است. شهدای جهادگر مسیر رزمندگان دفاع مقدس را دنبال می‌کنند فقط میدان جنگ عوض شده است. این شهدای عزیز، مسیر و راه عزتمند در چارچوب اقدامات جهادی برای سایر جهادگران و کسانی که می خواهند در این مسیر گام بردارند را ترسیم کرده اند. 

در ابتدای این برنامه از خانواده جهادگران آسمانی در استان ایلام، شهید "رضا شرفی" و "محمد علی جمالوندی" و ایثارگران جهادی "احمد کریمیان پور" و "علی اصغر جمالوندی" با اهداء تربت متبرک و آسمانی امام حسین (ع) و تندیس یادواره تقدیر و تجلیل شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار