کد خبر: ۸۸۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 01 August 2020

روح‌الله متفکر آزاد در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، با اهمیت شمردن حمل و نقل عمومی و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک، اظهار کرد: اتوبوسرانی در صف اول خدمات دهی به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی قرار دارد.

وی افزود: تلاش بر این است که با پیگیری از طریق راهکارهای قانونی جهت تخصیص اعتبارات لازم از طرف دولت و سازمان‌های مربوطه و مطالبه معوقات اتوبوسرانی، گامی اساسی در جهت خرید و نوسازی ناوگان و رفع مشکلات اتوبوسرانی تبریز برداریم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز در این بازدید گزارشی از وضیعت موجود شرکت و همچنین مسائل و مشکلات اساسی این شرکت از جمله عدم تحقق کمک‌های مصوب در بودجه توسط دولت محترم طی پنج سال گذشته، نوسازی ناوگان، بازسازی اتوبوس‌ها، مشکلات مربوط به تامین قطعات با توجه به مسائل اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، بدهی به تامین اجتماعی و دارائی مطرح و خواستار کمک مجلس و دولت در رفع مشکلات شد.

ایمان غنی زاده در ادامه تشریح کرد: با توجه به مشکل اساسی اتوبوسرانی‌ها در تامین اتوبوس و در صورت مرتفع نشدن به‌موقع این مشکلات و نواقصات، با توقف غیره منتظره تعدادی از اتوبوس‌ها، در خدمات رسانی به شهروندان با مشکل جدی مواجه خواهیم بود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، متفکرآزاد در این بازدید از مرکز کنترل هوشمند شرکت واحد نیز بازدید و در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :