مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:
مردم استان مرکزی تا کنون سه میلیاردو ۲۱میلیون تومان در عید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 01 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه عید قربان، عید بندگی و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است ، گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های نیکوکار در روز عید سعید قربان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی تا کنون سه میلیاردو ۲۱میلیون تومان در عید قربان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند، اظهارکرد: پیش بینی می شود این میزان کمک‌ها در روزهای آتی تا سه برابر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دام های زنده با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح شده است،افزود:تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر استان بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده توسط مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان ضمن تشکر از مردم نیک اندیش استان اظهار کرد: کمیته امداد امین مردم است؛ خیرانی که تا کنون نذورات خود را پرداخت نکردند می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا با شماره گیری کد مهربانی# ۰۸۶*۸۸۷۷* واریز و به نیازمندان کمک کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار