کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: با نفوذ جریانات شمالی از سوی دریای خزر در استان های واقع در شمال غرب، سواحل خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق، همچنین در کرمان، هرمزگان، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار رعدوبرق، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا 5 تا 10 درجه کاهش می یابد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ 01 August 2020

به گزارش تابناک مازندران، سازمان هواشناسی از بعدازظهر دوشنبه 12 مرداد و اوایل شب در 14 نقطه کشور رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است. وضعیت هوای مازندران تا 5 شنبه به این شرح است:

شنبه11 و یکشنبه 12 مرداد: صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما__دربعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد.

دوشنبه 13مرداد: نیمه ابری__از بعدارظهر با افزایش ابر ،رگبار و رعدوبرق پراکنده،وزش باد و کاهش دما.

سه‌شنبه 14مرداد: نیمه ابری تا ابری(در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش نسبی دما بارش پراکنده و وزش باد.

چهارشنبه 15مرداد: نیمه ابری__از بعدازظهر با افزایش ابر،رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد.

پنجشنبه 16مرداد: نیمه ابری__از بعدازظهر بتدریج ابری با احتمال بارش پراکنده.

 

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش باران و وزش باد شدید همچنان در نوار شمالی کشور تداوم خواهد داشت. بر اساس این گزارش از یکشنبه، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی از مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار