به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، کرونا سفر‌های بین شهری را در کرمانشاه طی چهار ماهه امسال ۳۵ درصد و تعداد مسافرین را ۴۶ درصد کاهش داد.
کد خبر: ۸۸۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 01 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی، با بیان اینکه در چهار ماهه امسال86 هزار و 941 سفر برون شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه انجام شده، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 135 هزار و 525 سفر داشتیم، کاهش 35 درصدی داشته است.

وی از کاهش 46 درصدی جابجایی مسافرین در این سفرها هم خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال 689 هزار و 437 مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند که این تعداد در چهار ماهه اول سال گذشته بیش از یک میلیون و 292 هزار نفر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین میزان کاهش را نیز مربوط به ناوگان مینی‌بوس با کاهش 52 درصدی تعداد سفر اعلام کرد و یاداور شد: در این مدت سفرهای اتوبوسی 40 درصد و سفرهای سواری نیز 26 درصد کاهش داشته است.

کرمی خاطرنشان کرد: از بیش از 86 هزار سفری که امسال داشتیم، یازده هزار و 222 مورد با اتوبوس، 18 هزار و 632 مورد با مینی‌بوس و 57 هزار و 87 مورد با سواری بوده است.

وی دلیل کاهش تعداد سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی ببرون شهری را شرایط بیماری کرونا دانست که هم سفرها را کاهش داده و هم باعث شده مردم در صورت اجبار به سفر بیشتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.

به گفته این مسئول، در حال حاضر سفرهای برون شهری به تمام مقاصد سراسر کشور برقرار است و اگر مسافر باشد این سفرها انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری هم یاد کرد و ادامه داد: تمام مسافرین ملزم به استفاده از ماسک در خودروهای حمل و نقل عمومی هستند.در اتوبوس‌ها هم ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار