مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای شهرما در ۱۳ موضوع اصلی و ۴۳ موضوع شهری در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 01 August 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به رسالت‌های مهم مدیریت شهری اظهار داشت: شهرداری و مدیریت شهری دارای 372 وظیفه مهم در اداره شهر و خدمت‌رسانی به شهروندان است که بیش از 60 درصد از وظایف مدیریت شهری هنوز برای شهروندان شناخته‌ شده نیست.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: شهروندان شهر یاوران هستند و ما خادمان آن‌ها به شمار می‌رویم، به‌طور کلی خدمت کردن در قم با توجه به میزبانی از بیش از 20 میلیون نفر زائر و وجود ظرفیت‌های مهمی چون حرم مطهر، مسجد جمکران و حوزه‌های علمیه، کاری سخت و البته بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری قم با حضور شش هزار همکار در بخش‌های مختلف به خدمت برای شهر و شهروندان مشغول هستند، تصریح کرد: شهروندان باید در آستانه ورود به قرن جدید به نقاط مشترک با هدف مطالبه گری برای داشتن شهر هوشمند برسند.

کلانترزاده ابراز کرد: یکی از طرح‌های مهم برای تحقق این نقاط مشترک و آشنایی شهروندان با وظایف مهم مدیریت شهری، برگزاری جشنواره رسانه‌ای شهرما توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم است که فراخوان آن از مردادماه اعلام‌شده و شهروندان تا پایان شهریور در جهت ارسال آثار فرصت دارند.

وی با تأکید بر اینکه در این جشنواره 13 موضوع اصلی و 43 مسئله شهری ویژه اصحاب هنر و رسانه مطرح‌ شده تا هنرمندان و علاقه‌مندان، اتفاقات خوبی را رقم بزنند، یادآور شد: این آثار پس از یک ماه ارزیابی و در آبان ماه همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه به قم، این جشنواره به کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: از موضوعات بخش اصلی نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما، حکمرانی و پارلمان شهری ویژه اقتصاد شهری و مدیریت هماهنگ شهری و همچنین هویت و کالبد شهر قم با موضوعاتی چون طرح تفصیلی، بازآفرینی شهری، سیما و منظر و هویت تاریخی شهر قم است.

وی ادامه داد: برنامه‌محوری در جهت ارتقای کیفیت زندگی یکی دیگر از موضوعات جشنواره است که به دورنگار 1414 شهر قم، قوانین مدیریت شهری و اهمیت ارتقای دانش در حیطه مدیریت شهری توجه دارد.

کلانترزاده با بیان اینکه هدایایی ارزنده برای سه نفر در هر رشته در نظر گرفته‌شده است و شهروندان پویا در بخش‌های ویژه با رتبه‌های برتر انتخاب می‌شوند، اظهار داشت: موضوعات در سایت بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثارشان را ارسال کنند.

وی در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم نیز تصریح کرد: باغ پرندگان پروژه‌ای است که در میدان مفید جانمایی شده و قفسه‌ها نصب و فضای سبز تمام‌شده و فضای فیزیکی به اتمام رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، در این طرح پرندگان در قفس و تورهای بزرگ به‌صورت آزادانه نگهداری می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار