کد خبر: ۸۸۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 01 August 2020
 
  تابناک / مرتضی عاطفی با تبریک فرا رسیدن عیدسعید قربان و لزوم پیشگیری از بیماری‌‌های مشترک و قابل انتقال بین انسان و دام گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو و همچنین تصمیمات اتخاد شده در ستاد مقابله با بیماری کرونا، عرضه، فروش و ذبح دام در محدوده قانونی شهر ممنوع است و با متخلفین برخورد جدی و قانونی می شود.
 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با اعلام اینکه به‌منظور جلوگیری از فروش دام در سطح شهر و حمایت از سلامت شهروندان نسبت به ساماندهی مکان عرضه، خرید و فروش دام اقدام کردیم افزود: مکانی برای عرضه دام زنده تعیین شده تا علاوه بر حفظ سیمای بصری شهر، از بیماری‌های قابل انتقال پیشگیری شود.

وی ادامه داد: میدان دام کاسپین واقع در کیلومتر ۵ جاده سراوان به فومن جنب کشتارگاه دام نمونه گیلان برای عرضه دام تعیین شده تا شهروندان دام خود را جهت انجام فریضه قربانی تهیه کنند.

عاطفی اعلام کرد: طبق هماهنگی انجام گرفته با مرکز بهداشت مقرر شد که تیم دامپزشکی در روز عید قربان در کشتارگاه حضور فعال داشته باشند تا شهروندان بتوانند پس از خرید دام با انجام معاینات لازم از سلامت دام خود مطمئن شوند.

وی ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه کلیه همکاران سازمان و حوزه خدمات شهری شهرداری رشت به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات در این ایام هستند از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف احتمالی را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند تا با متخلفین برخورد شود.

 
تعداد بازدید:  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار