همزمان با عید غدیر خم بیش از ۲۰۰ هزار طعام در استان قزوین توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 01 August 2020

 

 اجرای طرح اطعام غدیر در استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:  امسال با کمک مردم و خیران بیش از ۲۰۰ هزار طعام طبخ و توزیع می‌شود.

به گفته محسن حق شناس، پارسال ۱۰۰ هزار طعام در بین مردم توزیع شد.

وی از مردم خواست برای اجرای این طرح کمک‌های خود را  به حساب‌های  بنیاد بین المللی غدیر به شماره ۲۱۰۸۰۵۳۳۰۸ و ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۰۸۹۱۵۹۱  واریز کنند.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اینکه دید و بازدید از سادات هم بخاطر شیوع این ویروس برگزار نمی‌شود، افزود:  برخی از سادات هزینه‌های این روز را برای اطعام غدیر، تهیه بسته‌های فرهنگی و معیشتی اختصاص داده اند.

به گفته حق شناس، ۴۰۰ عنوان برنامه از جمله جشنواره خوشنویسی غدیر، کتابخوانی غدیر، حفظ و تبیین خطبه غدیر برای جشن عید غدیر در نظر گرفته شده است که بیشتر آن‌ها مجازی برگزار می‌شوند.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان راه اندازی صندوق حمایت ویژه تکریم سادات اشاره کرد و گفت: با اجازه از دفتر مراجع تقلید، صندوق ویژه تکریم سادات مستحق راه اندازی و به سادات نیازمند کمک می‌شود.

حق شناس درباره برگزاری جشن‌های خانگی در استان گفت: آمادگی اجرای ۴ هزار جشن خانگی در استان وجود دارد و در این جشن بسته‌های فرهنگی، ریسه، کاغذ‌های رنگی، کتابچه و جایزه توزیع می‌شود که هر خانواده می‌تواند این جشن را برای خانواده اش برگزار کند.

به گفته دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان، به زیباترین تزیین جشن‌های خانگی نیز هدایایی داده می‌شود.

حق شناس به پویش هر خانه یک پرچم که دریافت پرچم و نصب آن رایگان است اشاره کرد و گفت: خانه و مغازه‌هایی که پرچم سبز علوی و بعد از آن بیرق عزای امام حسین را می‌خواهند تا هفدهم مرداد با شماره ۰۹۳۹۸۹۹۲۸۴۸ تماس بگیرند.

وی افزود: برای تجهیز کتابخانه تخصصی غدیر به کمک خیران نیارمندیم و در حال حاضر در حال جمع آوری کتاب‌های مربوط به غدیر در استان هستیم.

منبع : صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار