سخنگوی صنعت برق ایلام ؛
سخنگوی صنعت برق ایلام گفت: با توجه به مصرف بی‌رویه برق در سطح استان، هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود انرژی در ایلام اعمال نشده است.
کد خبر: ۸۸۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 30 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛غلام‌رضا رضایتی گفت: با توجه به مصرف بی‌رویه برق در سطح استان، هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود انرژی در ایلام اعمال نشده است.

وی افزود: برخی خاموشی‌های اخیر در استان به سبب تعمیرات و اصلاح جهت استحکام شبکه بوده که در کم‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

سخنگوی صنعت برق ایلام، تصریح کرد: متاسفانه برخی مشترکان با استفاده هم‌ زمان از برخی وسایل پرمصرف از جمله ماشین لباس شویی، اتو، جاروبرقی و... پیک مصرف را رعایت نمی‌کنند که باید در این زمینه راهکارهای مدیریت مصرف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: گرمای روزهای اخیر سبب مصرف بی‌رویه برق و افزایش بار ناشی از آن شده که می‌طلبد مشترکین در راستای کاهش مصرف ما را یاری کنند.

رضایتی تاکید کرد: در شرایط کنونی بازه زمانی ساعت ۱۳ الی ۱۷ در روز و ۲۰ الی ۲۳ در شب به عنوان ساعات طلایی مدیریت مصرف است؛ بنابراین رعایت الگوهای مصرف در بازه زمانی مذکور می‌تواند پایداری شبکه‌های توزیع و برق رسانی مطمئن جهت رفاه عمومی را تضمین کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار