در آستانه عید قربان
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز با اشاره به در پیش بودن عید قربان، گفت: مردم برای ذبح دام به کشتارگاه‌ها مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۸۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 28 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر سید محسن ابوترابی با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان اظهار کرد: طبق تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا، عرضه و فروش دام در جایگاه‌های ثابت در سطح استان ممنوع شده است، از طرفی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر است که امسال مردم کشتار و ذبح دام به مناسبت عید سعید قربان را انجام ندهند.

وی با بیان اینکه در صورت ضرورت به جا آوردن اعمال سعید عید قربان، مردم می‌توانند برای ذبح دام به کشتارگاه‌ها مراجعه کنند، بیان کرد: کشتار دام تنها باید در کشتارگاه انجام شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز افزود: از سویی دیگر قرار است از طریق اتحادیه مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام شود تا قصابی‌ها نیز سفارشات مردم در خصوص عید قربان را داشته باشند.

ابوترابی گفت: سفارشات مردم از سوی قصابی‌ها به کشتارگاه‌ها اعلام شده و بعد از ۲۴ ساعت سفارشات تحویل داده می‌شود، فهرست قصابی‌ها در این مورد اعلام خواهد شد.

به گفته وی با توجه به فعالیت شرکت‌هایی که بسته بندی گوشت را دارند بحث فروش اینترنتی گوشت ویژه عید قربان در دستور کار قرار داده شده است و این مهم پیگیری می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز تاکید کرد: بازرسی‌های سیار دامپزشکی استان نیز همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان فعال خواهد شد تا از بروز تخلفات در خصوص کشتار دام جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار