فرماندار ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی از احداث سه پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی با مشارکت سپاه و جهادکشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه، فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای رونق حوزه کشاورزی سه پمپاژ کشاورزی در شهرستان ملکشاهی از محل اعتبارات ملی، جهادکشاورزی و با مشارکت سپاه ناحیه این شهرستان احداث می‌شود.

 وی اظهار کرد: احداث پمپاژ کشاورزی در منطقه معروف بی خیره در نزدیکی روستای ملک آباد با مشارکت جهاد کشاورزی و سپاه ناحیه ملکشاهی از جمله پروژه مهمی بود که زمینه آبی شدن بیش از 150 هکتار از اراضی منطقه و ایجاد فرصت‌های اشتغال و تولید را به همراه داشت.

 تاسمه افزود: احداث پمپاژ کشاورزی در اراضی روستای بوستانه نیزبا مشارکت و همت سپاه ناحیه در سنوات گذشته احداث که زمینه ده ها هکتار اراضی آبی را به همراه داشته است.

 فرماندار ملکشاهی تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه مهم احداث پمپاژ کشاورزی در سطح دو رودخانه گنبد و  خوشادول در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه‌ها صدها هکتار از اراضی این روستا از حالت رکود خارج شده و زیر کشت آبی و باغات قرار می‌گیرد.

 تاسمه یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه ها، زمینه کسب و کار و تولید زیر بخش‌های کشاورزی برای بخش قابل توجهی از جمعیت این مناطق را به همراه خواهد داشت./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار