طرح هر دانش آموز یک مهارت فنی و حامیان کودکان بازمانده از تحصیل در استان قزوین عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 27 July 2020

 اجرای طرح هر دانش‌آموز یک مهارت در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم کار‌های خوب انجام شده، اما به دلیل وسعت کار‌ها هنوز اقدامات زیادی مانده که با کمک همه دستگاه‌ها و خیرین باید آن را عملیاتی کنیم.

او بیان کرد: در میانگین شاخص‌ها در حوزه آموزش و پرورش در رده بیستم قرار داریم و باید با برنامه‌های تدوین شده بتوانیم در چشم انداز افق ۱۴۰۳ در جایگاه سوم قرار گیریم و این کار نیازمند تلاش شبانه روزی و بهر ه گیری از همه ظرفیت‌ها است.

اصغری تصریح کرد: این برنامه متعلق به آموزش و پرورش نیست بلکه در چشم انداز پیش بینی شده باید همه مدارس استان برنامه داشته باشند تا بتوانیم به هدف برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هدف گذاری مدون، توجه به محتوای آموزشی، روش‌ها و فرآیند‌ها در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد و امیدواریم همه مدیران عزم خود را برای رسیدن به چشم انداز جزم کنند.

او تصریح کرد: در تولید محتوای امور پرورشی توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم که این موفقیت با تلاش مضاعف به دست آمده است.

اصغری گفت: یکی از طرح‌های مهمی که در دست اجرا داریم طرح حامیان کودکان بازمانده از تحصیل است که با کمک خیرین آن را اجرا می‌کنیم.

او بیان کرد: با تشکیل شورای آموزش و پرورش روستایی تلاش می‌کنیم ضمن شناسایی بازماندگان از تحصیل برای سوادآموزی این گروه برنامه ریزی کنیم.

اصغری در مورد آموزش‌های مهارتی هم اظهار کرد: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با بهره گیری از ظرفیت سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و ارتباط بیشتر با دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: باید از ظرفیت فنی و حرفه‌ای استان به خوبی استفاده کنیم تا هر دانش آموز یک مهارت را فرا بگیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار