کد خبر: ۸۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 27 July 2020

 

تابناک/رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا روز یکشنبه در گلزار شهدای این شهرستان گفت: تبعیت از ولایت فقیه، زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب و اهمیت دادن به نماز جمعه از سفارش های شهداست و باید رفتار و سلوک معنوی شهیدان برای نسل جوان تبیین شود. 

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی اظهار کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی با نام شهدا باعث نشر فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس می شود و بازگویی پیام شهدا، زمینه تعالی فکری و روحی جوانان را فراهم می سازد.

وی گفت: زیر بار ظلم و ذلت نرفتن شهدا در کربلا و دفاع مقدس، از ویژگی های مشترک این دو واقعه تاریخی است و شهدا برای احیای اسلام از جان، مال و فرزندان خود گذشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم اظهار کرد: سه کوهنورد باشگاه آبشار آستارا روز گذشته قله چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان در استان اردبیل را ظرف هشت ساعت کوهپیمایی فتح کردند.

وحید خاصی پور افزود: سبلان سومین قله بلند ایران بعد از دماوند و علم کوه است و کوهنوردان باشگاه آبشار به سرپرستی علی ملالی از سال ۸۹، قله های مختلفی را در استان های شمال غرب کشور فتح کرده اند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار و سه موسسه قرآنی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار