مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک ۵۲ پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم نیکوکار ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 27 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قنبر موسی نژاد  اظهار داشت : این پایگاه‌های شامل دفاتر کمیته امداد در ۱۵ نقطه استان و ۳۷ مرکز نیکوکاری بوده که در روز عید سعید قربان آماده دریافت نذورات مردم این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال نذورات قربانی در این استان جمع آوری شده است، گفت: امسال که انتظار می‌رود در سال جاری به ۳۲ میلیارد ریال افزایش یابد.

موسی نژاد اظهار کرد: امسال به منظور راحتی مردم نیکوکار استان در پرداخت نذورات قربانی روش‌های گوناگونی در نظر گرفته شده که علاوه بر امکان حضوری تحویل یا پرداخت نذورات قربانی روش‌های الکترونیکی برای پرداخت نذورات نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در یکی از این روش‌ها مردم استان از طریق شماره گیری کد #۱*۰۸۴*۸۸۷۷* می‌توانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند.

موسی‌نژاد ادامه داد: امسال نیز همانند سالهای گذشته در تعدادی از شهرستان‌ها با همکاری و حضور شبکه دامپزشکی استان طرح قربانگاه با هدف جمع آوری دام زنده قربانی اجراء که در این مکان‌ها ضمن قربانی و ذبح دام‌های اهدایی، بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار