جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان:
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: به دلیل افزایش فوتی‌ها و بیماران مبتلا به کرونا در استان محدودیت فعالیت‌ها تا دو هفته در قزوین تمدید می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 26 July 2020

 

 محدودیت های دو هفته ای در قزوین اعمال می شود
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین  ، منوچهر حبیبی  با ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین اظهار داشت: متأسفانه طولانی شدن بیماری موجب شده تا برخی شهروندان وضعیت را عادی تلقی کرده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت شده و آن را جدی نگیرند که این رویکرد مشکل ساز شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، نسبت به هفته گذشته تقریباً دو برابر شده و تداوم این روند بسیار نگران کننده است.

حبیبی یادآور شد: در صورت بی توجهی شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراکز جمعیتی مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری خواهیم شد.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۲۷۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شده اند و حال ۴۰ نفر از این بیماران حاد است.

حبیبی گفت: از امروز شنبه به مدت دو هفته محدودیت‌های فعالیت‌های صنوف مختلف بیشتر شده و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی این وضعیت کنترل خواهد شد تا وارد وضعیت قرمز نشویم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر استان قزوین در مرز هشدار قرار دارد و از همه شهروندان انتظار داریم ضمن زدن ماسک در هنگام خروج از منزل حتماً نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند تا سلامت خود و شهروندان دیگر به خطر نیفتد.

 

برچسب ها: کرونا ، قزوین ، محدودیت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار