داریوش صفاری با بیان اینکه نرخ مصوب ماسک‌های صنعتی یک هزار و ۳۰۰ تومان و ماسک‌های کارگاهی هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است، ابراز کرد: این ماسک‌ها اگر به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسد تخلف است.
کد خبر: ۸۷۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 25 July 2020
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: دو غرفه عرضه کننده ماسک در همدان به علت گرانفروشی به عنوان متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، صفاری اظهار داشت: هفت غرفه عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده در نقاط مختلف شهر برپا شده که موظف به فروش این کالا‌ها به نرخ مصوب هستند.

وی با بیان اینکه نرخ مصوب ماسک‌های صنعتی یک هزار و ۳۰۰ تومان و ماسک‌های کارگاهی هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است، ابراز کرد: این ماسک‌ها اگر به قیمت بالاتر از نرخ مصوب به فروش برسد تخلف است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه به صورت روزانه تمام غرفه‌های عرضه کننده ماسک را مورد بازرسی و کنترل قرار می‌دهیم، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی می‌توانند غرفه متخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

صفاری افزود: در روز‌های گذشته دو غرفه عرضه کننده ماسک به علت گرانفروشی به دستگاه قضایی معرفی شده و غرفه‌ها را نیز از آن‌ها گرفته و به افراد دیگری تحویل داده‌ایم.

وی درباره قیمت الکل و محلول‌های ضدعفونی کننده نیز اظهار داشت: قیمت مصرف کننده این کالا‌ها بر روی آن درج شده و غرفه داران حق فروش به قیمت بالاتر از آن را ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار