مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۱۴۴ هزار مسافر در ۳۰ هزار و ۳۴۲ سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۵۶ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۷۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 25 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار کرد: در حوزه راهداری در ۴ ماه اول امسال عملیات روکش آسفالت به طول ۷۵ کیلومتر انجام شده و بیش از ۳۶۰ کیلومتر از راه‌ها لکه‌گیری آسفالتی انجام شده است بالغ بر ۶۰ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در قالب طرح ابرار در یکسال گذشته تا کنون ۲۳ پروژه با طول مجموع ۷۲ کیلومتر از راههای روستایی با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در دست ساخت است، تصریح کرد: تعداد ۲ هزار انواع تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی در راه‌ها نصب شده و ۳ هزار دیگر در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از تعمیر و بازسازی ۴۰ دستگاه پل خبر داد و در دست ساخت بودن ۱۰۰ پل دیگر خبر داد و گفت: در طول ۴ ماه گذشته ۴ دستگاه پل احداث شده و ۵ دستگاه پل دیگر در دست احداث است.

دلخواه با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۷ نقطه پرحادثه و مستعد حادثه اصلاح شده و تا پایان سال ۳۰ نقطه دیگر اصلاح خواهد شد، ادامه داد: ۶ کیلومتر نیوجرسی در راه‌های چهارخطه نصب شده و ۲۰ کیلومتر تیوجرسی دیگر نیز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: در ۴ ماهه اول سال بیش از ۱۴۴ هزار مسافر طی ۳۰ هزار و ۳۴۲ سفر در استان ایلام جابه جا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۵۶ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه ۵۴ شرکت حمل و نقل در استان ایلام فعالیت دارند، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۷۹۷ هزار و ۴۹۴ تن کالا طی ۴۳ هزار و ۶۵۸ بارنامه در استان جابه جا شده است.

دلخواه از صدور ۳ هزار و ۸۴۴ حواله لاستیک برای رانندگان حمل و نقل جاده ای در ۴ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: بیش از ۲۱۵۷ فعال بخش حمل و نقل جاده ای شامل رانندگان و شرکتهای حمل و نقل جهت دریافت وام ۶ و ۱۲ میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کرده و به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

-به منظور کاهش تصادفات جاده ای بررسی شبانه روزی سامانه سپهتن، پایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسی تحت کنترل می باشد.

وی از صدور ۵۲۵ عدد پروانه عبور ترافیکی، شناسایی و رسیدگی به تخلفات اضافه تناژ به تعداد ۵۳ مورد، رسیدگی به تخلفات و ثبت در سامانه تخلفات به تعداد ۲۴۲ مورد ، نظارت بر عملکرد مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و صدور ۱۳۵۴ عدد برچسب و برنامه ریزی جهت اجرای طرح‌های ارتقاء ایمنی عبور و مرور شامل(ایمن سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه راهها – وانت بارها عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران) در سطح روستاهای استان در طول ۴ ماه گذشته خبر داد.

وی تعداد کل راننده مسافری و تعداد راننده باری فعال در استان را ۱۸۲۵ و ۴۸۴۸ نفر اعلام کرد./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار