کد خبر: ۸۷۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 25 July 2020

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : ۱۰۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک در اهواز و هندیجان کشف شد.

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی تهیه و توزیع مواد مخدر در اهواز را شناسایی کردند .

وی افزود: همچنین با تلاش‌ مستمر و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه متهم نیز در شهرستان اهواز مورد شناسایی قرار گرفت و عملیات برای دستگیری این قاچاقچی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت :  ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با هماهنگی قضایی در این عملیات، متهم را در منزلش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، ۴۲ کیلو و ۵۰۰گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار عباس زاده بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان هندیجان با تلاش اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو حامل مواد مخدر آگاه و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی اظهار داشت: در این ارتباط ۲ قاچاقچی دستگیر و خودرو سواری پژو نیز توقیف شد.

سردار عباس زاده از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در مورد تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیش از این در ۲۸ تیرماه سال جاری فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در شهرستان اهواز خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار