جهت سفارش طراحی سایت و سئو با تارینوتک با شماره تماس 02177998061 تماس حاصل فرمایید
کد خبر: ۸۷۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 19 July 2020

تصور این موضوع که افراد حقیقی یا حقوقی در فضای مجازی حضور نداشته باشند ، غیرممکن است! دنیای امروزی ارتباطات لحظه ای و آسان را طلب میکند و مردم تمامی امور خود را به کمک اینترنت انجام می دهند آنها با اینترنت خرید می کنند ، وقت دکتر رزرو میکنند ، کارهای بانکی انجام می دهند و بسیاری از کارهای کوچک و بزرگ خود را مدیریت میکنند.

در واقع دنیای مجازی را باید همانند دنیا واقعی در نظر گرفت که افراد از طریق وبسایت های گونان مانند سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت آگهی، سایت املاک ، وب سایت پزشکی و … نیازهای خود را برطرف می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کنند.

پس مشاهده می کنید که زندگی در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی جریان دارد و شما نیز باید با انواع طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی ، طراحی وبسایت فروشگاهی ، طراحی وبسایت آگهی و یا هر نوع کسب و کاری در دنیای مجازی حضور داشته باشید.

برای جلب مخاطب این روزها باید در هر لحظه و مکانی در دسترس بود و در عین حال بتوان اطمینان مخاطب را جلب کرد و در نهایت او را مجاب کنید که از میان رقبا شما را انتخاب کند. رسیدن به این هدف با داشتن یک سایت کارآمد و استاندارد و زیبا محقق خواهد شد.

تیم طراحی سایت تارینوتک با آمیختن هنر و فناوری روز دنیا شعبه ای شایسته برای شما در فضای مجازی خلق خواهد کرد.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یکی از زمینه های فعالیت شرکت تارینوتک می باشد. برای طراحی سایت اسکریپت های مدیریت محتوای زیادی وجود دارد. در حال حاظر یعنی سال 2020 میلادی وردپرس یکی از پرطرفدارترین اسکریپت های مدیریت محتوا می باشد به نحوی که 30درصد از سایت های موجود در دنیا از وردپرس کمک گرفته اند. وردپرس ابتدا در سال 2003 توسط مت چارلز مولنوگ اهل تگزاس پایه گذاری شد و در ابتدا هدف ارائه سیستمی برای مدیریت و ساخت وبلاگ بود و در ادامه با گسترش و توسعه ای که یافت برای طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت خبری ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت شرکتی و … استفاده میشود و تا کنون بیش از 80 میلیون وبسایت در دنیا با طراحی سایت وردپرسی پیاده سازی شده اند. زبان برنامه نویسی وردپرس PHP است و اصطلاحا اسکریپت متن باز محسوب می شود و به همین دلیل قابلیت توسعه و انعطاف بالایی برای تولید و طراحی وبسایت های مختلف را دارد. همچنین برای وردپرس به علت متن باز بودن میتوان پلاگین و یا افزونه های مختلف را با توجه به نیاز پروژه برنامیه نویسی نمود و به سایت وردپرسی اضافه کرد. طراحی سایت وردپرس هیچ محدودیتی در امکانات و ساختار ندارد و تنها به تصورات طراحان و مدیران پروژه بستگی دارد که چه اثری را با وردپرس خلق کنند.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی را با تارینوتک تجربه کنید. برای پیاده سازی پروژه طراحی سایت ، روش ها و زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد. یکی از اصولی ترین و پایه ای ترین روش ها این است که شما از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید. به زبان ساده تر شما سایت خود را از صفر پیاده سازی می کنید. طراحی رابط کاربری ، طراحی گرافیکی ، برنامه نویسی قالب و کدنویسی هسته سایت بدون استفاده از هیچ سیستم آماده ای و کاملا اختصاصی برای وب سایت شما پیاده سازی خواهد شد. با طراحی سایت اختصاصی شما صاحب سایتی خواهید بود که هیچ نمونه مشابهی نخواهد داشت و فقط برای کسب و کار شما و متناسب با نیازهای شما طراحی شده است و هیچگونه بخش یا کدهای اضافه ای نخواهد داشت. شما ممکن است ایده های جدیدی داشته باشید و یا به دنبال وب سایتی باشید که از هر نظر بی نظیر باشد بنابراین تصمیم نهایی شما باید طراحی سایت اختصاصی باشد تا به به هدف خود برسید.

ازین رو این سبک از طراحی سایت برای آن دسته از افرادی مناسبتر است که ایده ای نو برای وبسایت خود دارند و یا بحث شخصی سازی و توسعه در پروژه آن ها اهمیت فراوانی دارد. برای مثال یکی از گزینه های مناسب برای استارت اپ ها استفاده از طراحی سایت اختصاصی است چرا که معمولا استارت اپ ها دارای ایده هایی نو برای کار خود هستند و این ایده بصورت ماژول های پیش ساخته وجود ندارد و همچنین آنها مدام درحال توسعه و تغییر در وبسایت خود هستند بنابراین باید دستشان برای اعمال این تغییرات کاملا باز باشد.

جهت سفارش طراحی سایت و سئو با تارینوتک با شماره تماس 02177998061 تماس حاصل فرمایید

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار