استاندار فارس گفت: عده‌ای درست در شرایطی که می‌توانیم در سطح بین‌الملل توفیقاتی را برای کشور به دست آوریم، اقدام به تخریب اقدامات و تشویش اذهان عمومی می‌کنند اما باید یقین داشته باشیم که هم رهبر معظم انقلاب بر تمام مسائل کاملا اشراف و دقت نظر دارند و هم دولتمردان و مجموعه قانونگذاری کشور بر این مسائل با دقت و حساسیت نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 16 July 2020

به گزارش تابناک فارس: عنایت‌الله رحیمی اضافه کرد:کسانی که به دنبال ایجاد فضای ناامنی در کشور باشند و بخواهند موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کنند بدون هیچ تعارفی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.


وی بیان داشت: البته افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، به دلیل همراهی مردم با نظام و همچنین حضور نیروهای امنیتی و انتظامی مردمی، در رسیدن به اهدافشان همواره ناکام بوده و ناکام خواهند ماند.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تامین امنیت و معیشت مردم، گفت: بدون تردید در سایه امنیت، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و آرامش روحی و روانی بر جامعه حاکم خواهد شد.

استاندار فارس، همچنین با اشاره به توجه و اهتمام ویژه دولت به معیشت مردم به ویژه دهک‌های آسیب پذیر جامعه گفت: معیشت یک مقوله فراگیر در سطح ملی است که باید در این عرصه بتوانیم هم تولید داشته باشیم، هم محصولات و کالاها و نفت خود را به دیگر کشورها صادر کنیم تا بتوانیم چرخ اقتصاد کشور را به گونه‌ای به چرخش درآوریم که بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد شود.

وی ادامه داد: امروز کشور با مشکلات و موانع متعددی روبه رو است اما توان، انرژی و ظرفیت کشور و نظام به اندازه‌ای است که این مشکلات هم نمی‌تواند ما را از چرخه حرکت و توسعه باز دارد و باوجود سنگ‌اندازی‌های دشمنان در راه اهداف عالی نظام که توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب ترسیم شده، همچنان پابرجا و استوار برای تحقق این اهداف تا رسیدن به هدف نهایی حرکت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار