پویش حوزوی «من ماسک میزنم» در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۶ 14 July 2020

به گزارش تابناک قم، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پویش حوزوی «من ماسک میزنم» را راه اندازی کرده است.

بر اساس این گزارش، این پویش با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک و عمل به فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای راه اندازی شده است.

ایشان در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کردند: «من وقتی می‌بینم بعضی‌ها همین چیز ساده، همین ماسک را نمی‌زنند، من از آن پرستار خجالت می‌کشم که آن جور دارند فداکاری می‌کنند. من خواهش می‌کنم همه در این زمینه فعّالیّت کنند تا بتوانیم در ظرف مدّت کوتاهی این زنجیره سرایت را قطع کنیم و کشور را به ساحل نجات برسانیم».

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن درخواست از تمام حوزویان برای استفاده حداکثری از ماسک، در نظر دارد تصاویر ارسالی از سوی حوزویانی که از ماسک استفاده کرده اند را ضمن انتشار در سایت و کانال مجمع نمایندگان طلاب، برای رسانه های حوزوی نیز ارسال کرده تا حوزویان برای استفاده همگانی مردم از ماسک در کشور قدمی برداشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار