سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 12 July 2020

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۲ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۴۹۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند و  ۳۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: استان‌های تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار