مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: هزار و ۳۶۹ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت‌نام کرده و ۶۴۸ نفر از آن‌ها  تایید شده اند.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 12 July 2020

 

 

 ثبت نام هزار و ۳۶۹ نفر در طرح ملی مسکن استان قزوین

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، ابراهیم مبارک قدم در جلسه شورای تامین مسکن گفت: از مجموع افراد تایید شده ۱۳۷ نفر احراز هویت شده اند.

به گفته وی، برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن  ۳۳ هزار مترمربع زمین درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه بویین زهرا بیشترین مستاجر استان را دارد، گفت: در این شهرستان در مرحله اول ۱۶ نفر و در مرحله دوم ۵۹۴ متقاضی طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کرده که ۵۸۷ نفر تایید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: باتوجه به رشد ثبت‌نامی‌ها در بوئین زهرا لازم است سایت درنظرگرفته شده تجدید نظر شود و میزان آن افزایش یابد.

وی با بیان اینکه اقبالیه بیشترین میزان متقاضی را داراست، گفت:  برای این شهر ۲۱۰ واحد ثبت و پنج هزار متر مربع زمین به صورت تفکیکی درنظر گرفته شده و ۲۰۸ واحد طراحی شده است.

مبارک قدم افزود: در شمال شرق محمود آباد هم چهار هزار متر مربع زمین درنظرگرفته شده است.

وی اضافه کرد: الوند نیز یکی از شهر‌های پرمستاجر است، باید محل زمین آن در داخل شهر تامین شود؛ همچنین در اسفرورین و خرمدشت نیز متقاضیانی وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در آبیک هم برای ۱۲۸ واحد در قالب ۱۱ بلوک تامین زمین شده و در ساخت واحد‌ها تفاوت کیفیت و طراحی‌ها نسبت به سایر پروژه‌های پیشین لحاظ شده است.

مبارک قدم افزود: در شهرستان تاکستان نیز چهار هزار و ۱۷۰ متر مربع زمین به شیوه مجتمع در قالب ۱۲ بلوک و در بیدستان در مجموع ۱۱۲ واحد درنظر گرفته شده است.

منبع : صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار