رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، با اشاره به پیش‌بینی درآمد ۱۶۴ هزار میلیارد تومانی در در بودجه امسال کشور، گفت: با توجه به اینکه برای تحقق درآمد از ۲ راه فروش نفت و واگذاری و فروش اموال با مشکل مواجه هستیم لذا از دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم که برای تحقق و وصول چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد امسال این استان بکوشند.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 12 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسن نوروزی، در نشست ستاد تجهیز درآمد استان فارس در شیراز افزود: سال گذشته نیز ۹۹ و سه دهم درصد از وصول درآمد استان محقق شد.
وی ادامه داد: در جشنواره شهید رجایی استان که قرار است در شهریورماه ۹۹ برگزار شود، دستگاه‌های اجرایی که در تحقق وصول درآمدهای استان موفق عمل کنند به عنوان دستگاه برتر معرفی خواهند شد.
او اظهار داشت: امیدواریم تمام دستگاه‌های اجرایی استان که در این زمینه تکلیف دارند به خوبی عمل کنند تا در پایان بهمن ماه امسال شاهد تحقق صد درصدی وصول درآمدها در استان فارس باشیم، هر چند برای رسیدن به این امر مهم، کار دشواری پیش رو خواهیم داشت.
نوروزی، با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی، بیان کرد: با ایجاد مشوق‌هایی در این زمینه، شکی نیست که کمک شایانی به وصول درآمدهای استان فارس در سال جاری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار