غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: در اجرای فاصله گذاری هوشمند، اطلاع رسانی و اقناع سازی از طریق رسانه ها و فضای مجازی نقش تاثیر گذاری را ایفا کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 12 July 2020

غلامرضا مرتضوی با اشاره به عملکرد مثبت استان کرمانشاه در مدیریت کرونا به اذعان مسئولین کشوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش و همدلی تمامی ارگان ها، مسئولین و همکاری مردم بوده که تداوم آن موفقیت و سلامت مردم را رقم میزند.

وی در ادامه از تلاش های شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدردانی کرد و افزود: در مهار و مدیریت بیماری از روزهای ابتدایی نیرو های شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوب عمل کرده اند که نتیجه آن هم امروز قابل مشاهده است.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی تاکید کرد: اکنون وظیفه همه ما این است به جهت محافظت از دیگران و خانواده های خود با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم برگزاری تجمعات و استفاده از ماسک، که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بود به سلامت خود و دیگران اهمیت دهیم.

 مرتضوی در ادامه از تشکیل تیم بازرسی در شهرستان به منظور نظارت بر الزام استفاده از ماسک در ادارات، بانک ها و اصناف خبر داد و تصریح کرد: در صورتی که موارد ابلاغی در این مکان ها رعایت نشود برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در ابتدای اپیدمی کرونا در بسیاری از زمینه ها کمبود هایی وجود داشت که خوشبختانه با ورود گروه های جهادی و مراکز دانش بنیان هم اکنون نه تنها کمبود ها رفع شده بلکه افزایش قابل توجه امکانات در بیمارستان ها و پیشرفت های علمی موثر و امیدوار کننده در این زمینه نیز از دستاورد ها بود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پایان گفت:اهتمام ویژه در جهت ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسمات توسط ارگان های ذیربط و همکاری مردم در این زمینه و همچنین توصیه مجدد به استفاده از ماسک در اماکن عمومی، ادارات و بانک ها توسط مردم می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار