علی مختاری با بیان اینکه فضاسازی مناسب با موضوع حجاب در ادارات، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های نقاشی، خطاطی، مقاله‌نویسی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 11 July 2020
فرمانده سپاه نهاوند از دوخت صلواتی چادر برای چادراولی‌ها خبر داد و گفت: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب ۴۰ عنوان برنامه با هماهنگی سایر ادارات در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 به گزارش فارس، مختاری اظهار کرد: هفته حجاب به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و دیگر شهدای عفاف و پاکدامنی که در ۲۱ تیرماه سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب به شهادت رسیدند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی مناسب با موضوع حجاب در ادارات، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت انجام خواهد شد از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های نقاشی، خطاطی، مقاله‌نویسی، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، توزیع بیش از ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در بین بانوان شهرستان از طرف واحد بسیج خواهران را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: از برنامه‌های این هفته دوخت صلواتی چادر برای چادراولی‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران است که در ترویج انتخاب حجاب برتر انجام می‌شود.

وی در ادامه تهیه جهیزیه و تجلیل از افراد محجبه در سطح ادارات شهرستان، تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مسابقات «سلاله نور» را از دیگر از برنامه‌های مهم این هفته خواند.

مختاری گفت: تمام تلاش مجموعه نیرو‌های انقلابی در این هفته آشنایی خانواده‌ها و خصوصا نسل جوان با سبک زندگی ایرانی اسلامی است که امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ماست.

وی با بیان اینکه طی هفته آینده نیز رزمایش مومنانه و توزیع بسته معیشتی در بین نیازمندان ادامه پیدا خواهد کرد افزود: در طول هفته عفاف و حجاب عرضه چادر مشکی به صورت آماده و با قیمت ۱۶۰ هزار تومان در طبقه بالای آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) و در حوزه علمیه خواهران نیز توسط بسیج طلاب خواهران انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان تصریح کرد: به دلیل محدودیت در برگزاری راهپیمایی روز ملی عفاف و حجاب، امسال راهپیمایان می‌توانند به صورت مجازی در راهپیمایی شرکت کرده و از حجاب و عفاف حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار