فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هماهنگی و همدلی ناجا با سپاه و بسیج دستاوردها و برکات زیادی را در راستای تامین امنیت برای نظام و کشور به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 11 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی بیان کرد: اختلافات ملکی که اخیراً مابین دو طایفه در شهرستان دهلران رخ داده نباید زمینه‌ای برای ایجاد آشوب و فتنه انگیزی توسط عده‌ای افراد سود جو شود.

وی از زحمات مجموعه نیروی انتظامی شهرستان و دستگاه قضا در مدیریت موضوع به صورت ویژه تشکر کرد و افزود: سپاه پاسداران، پشتیبان عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: از متنفذین، ریش سفیدان و بزرگان سران همه طوایف در شهرستان خوش سابقه دهلران درخواست می‌کنیم که برای خاتمه دادن به موضوع ورود پیدا کرده تا زمینه سوءاستفاده معاندان به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه شیاطین عالم گرد هم آمده‌اند تا نگذارند ایران اسلامی رنگ آرامش به خود ببیند، گفت: نیروی انتظامی ما امروز با اقتدار، رشادت و حضوری مداوم و شبانه روزی با رویکردی مردمی به بهترین شکل به ایفای نقش می‌پردازد، و این مهم موجب ایجاد رضایتمندی در مردم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان در شهرستان دهلران گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش مردم ایران است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار