دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به وضعیت قرمز استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات بویژه مراسمات ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته های اخیر محدودیت هایی در این رابطه در استان اعمال شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 09 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرا استان، شهرام کرمی  ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی را از جمله این محدودیت ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالارهای کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالار های متخلف هم قاطعانه برخورد می کنیم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی براینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسمات خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها برده اند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آنها شیوع گسترده تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، برای همین برخورد با آنها را در دستور کار قرار داده ایم.

کرمی متذکر شد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا برگزاری هر گونه مراسمات عروسی و ختم در خانه ها و خانه باغ را نیز ممنوع اعلام می کنیم.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده و یا گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه ها و خانه باغ ها بسرعت وارد عمل شده و با متخلفین بجد برخورد خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار