کد خبر: ۸۷۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 08 July 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰ و به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، شهرام مومنی با اعلام این مطلب افزود: ۱۷۰ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی در یک هفته گذشته به وسیله تیمهای امداد و نجات و آتش نشانی۱۴ ایستگاه رشت پوشش داده شده است.

شهرام مومنی با اشاره به اینکه ۱۲۱ مورد آتش سوزی، ۱۷حادثه و ۳۲ مورد ارائه خدمات ایمنی بوده، ادامه داد: آتش سوزی جمعه ۱۳ تیر ۹۹ در فروشگاه و انبار لوله و اتصالات ساختمانی و نیز انبار ضایعات(پرس کاغذ و آسیاب سبد پلاستیکی) در زمینی بیش از یکهزار مترمربع که شامل محتویات قابل اشتعال همچون پلاستیک و کاغذ بوده؛ یکی از بزرگترین آتش سوزیها با حجم وسیع بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با تاکید بر آتش گرفتن هشت مورد منزل مسکونی و چهار مورد واحد تجاری ادامه داد: متاسفانه خسارات ناشی از این آتش سوزیها و نبود بیمه آتش سوزی در بسیاری از موارد یکی از دغدغه ها است.

وی افزود: همچنین نجات شهروندان در پنج مورد حادثه آسانسور، شش مورد محبوس شدن در اتاق خواب، شش مورد گیر کردن حلقه انگشتری و ۱۶ مورد نجات حیوانات گیر افتاده از دیگر عملیاتها بوده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار