کد خبر: ۸۷۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ 08 July 2020

اشتغالزایی و حمایت از تولید، اولویت اول فرمانداری رشت

تابناک/فرماندار رشت با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت شهرستان جهت حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: با تمام توان پیگیر رونق واحدهای تولیدی و اشتغالزایی به عنوان مهمترین دغدغه دولت و جامعه هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح‌اللهی در بازدید از شرکت تولیدی کانال پیش ساخته لوله و قطعات بتونی گیلان، با اشاره به لزوم استفاده بهینه از تمام ظرفیتهای موجود در استان و شهرستان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی، اظهار داشت: باید با بهره گیری و تقویت امکانات و ظرفیت های موجود در استان و شهرستان، زمینه رونق اقتصادی واحدهای تولیدی را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه امر اشتغال در اولویت دغدغه های دولت قرار دارد، تصریح کرد: امنیت شغلی به موازات امنیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت است به طوری که  افزایش بیکاری در جامعه منجر به وقوع ناهنجاری ها و مشکلات عدیده بسیاری می شود.

وی با اشاره به ارجحیت تامین مواد اولیه شرکت ها و کارخانجات در داخل شهرستان و استان، ادامه داد: برای تحقق این امر و حرکت در راستای توسعه اقتصادی شهرستان، از تمام توان مدیریتی خویش، جهت رفع مشکلات موجود استفاده خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در مرکز استان رفع دغدغه ها و مشکلات مردم را از مهمترین وظایف مسئولین دانست وابراز امیدواری کرد: تصمیمات در جهت پویاسازی بخش خصوصی، ضمن پایبندی به قوانین، با نگاهی کاملا مثبت و به نفع سرمایه گذاران اتخاذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار