کد خبر: ۸۷۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 08 July 2020

توجه به نیاز کارگران مقدمه‌ای برای تحقق جهش تولید

تابناک/ فرماندار رشت گفت: تحقق شعار جهش تولید، بدون توجه به نیاز کارگران به عنوان خط مقدم تولید امکان‌پذیر نخواهد بود.

علی فتح‌اللهی امروز در نشست با اعضای حزب خانه کارگر با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگر در خط اول تولید قرار دارد، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، تحقق این شعار بدون نقش آفرینی کارگران عزیز محقق نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی به نیازهای کارگران در جهت افزایش انگیزه آنان و تحقق جهش تولید، افزود: بازنشستگان نیز منبع بسیار غنی از تجربه هستند که باید ضمن پیگیری مسائل و مشکلات آنان، شرایطی فراهم شود از تجارب ارزنده آنان بهره گرفته شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به لزوم  شناسایی دقیق مشکلات در وهله نخست و ارائه راهکار متناسب با آن در گام دوم، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی در پیگیری و رفع نیازهای قشر زحمتکش کارگر بسیار کارگشا خواهد بود و باید از ظرفیت بسیار بالای خانه کارگر در حل مشکلات کارگران و حتی سایر مشکلات کشور استفاده شود.

فتح اللهی با اشاره به اهمیت رفع معضل بیکاری به عنوان مهمترین دغدغه کنونی جامعه، افزود: امر اشتغال به موازات امور اقتصادی و پروژه‌های عمرانی شایسته پیگیری است زیرا بیکاری می‌تواند ریشه تمام مشکلات و دلیل رخداد بسیاری از ناهنجاری‌ها در اجتماع باشد.

وی با الزام به استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و شهرستان، تصریح کرد: باید گره‌های کور کار و قوانین بازدارنده شناسایی شود و ضمن حفظ تمامی منافع شهرستان، با شیوه‌ای اصولی، رافع موانع باشیم.

وی تاکید کرد: باید با هم افزایی و هم فکری در پی کسب راهکارهای عملی و اجرایی باشیم که لازم است همگی به صورت متحد آن را پیگیری نماییم و ما نیز در حد وسع و توان، اما با نهایت تلاش، در این راستا حرکت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار