با اشاره به تعطیلی کلینیک زیبایی در شیراز، در این باره اظهار کرد: با اعلام گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر وقوع تخلف یک مرکز درمانی واقع در شهر شیراز، پرونده‌ای در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تعطیلی کلینیک زیبایی در شیراز، در این باره اظهار کرد: با اعلام گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مبنی بر وقوع تخلف یک مرکز درمانی واقع در شهر شیراز، پرونده‌ای در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس تشکیل شد.

او ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، در این کلینیک اقدامات درمانی با دستگاه‌های لیزر بوسیله افراد بدون صلاحیت انجام می‌شد که این موضوع دخالت در امر پزشکی بوده و تخلف تلقی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار مسئول مرکز درمانی متخلف به تعزیرات و بازجویی از او، تصریح کرد: با توجه به اینکه تخلف انجام شده در این مرکز مشخص بود شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی و ضبط چندین دستگاه لیزر کشف شده در این کلینیک صادر کرد.

او گفت: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگیری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار