رعایت نکردن مسائل بهداشتی و پیشگیرانه در استان قزوین باعث شده است تا تعداد فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا افزایش یابد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 08 July 2020

 

 افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین

 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان با بیان اینکه مرگ و میر ناشی از کرونا در قزوین رو به افزایش است، گفت: استفاده از ماسک در محافل گروهی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها راهکار مقابله با این بیماری مهلک است.

حبیبی با بیان اینکه استان قزوین در خصوص کرونا متاثر از اتفاقات استان‌های همجوار خواهد بود، گفت: درحالی که استان‌های زنجان و البرز در حالت هشدار این بیماری قرار گرفته و بازار‌های خودشان را به مدت یک هفته تعطیل کرده‌اند، ممکن است در استان قزوین نیز چنین محدودیت‌هایی اعمال شود.

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان تأکید کرد: متاسفانه مدل رفت و آمد شهروندان قزوین در بازار و اماکن تجاری و حتی دید و بازدید‌های اقوام نگران کننده است و باید در این خصوص اهتمام بیشتری لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان قزوین تقاضا داریم که مجالس عروسی و ترحیم را در این شرایط با هدف حفظ سلامت خود و عزیزانشان برگزار نکنند و در صورت ضرورت با تعداد محدود برگزار و تا جای ممکن از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

حبیبی با بیان اینکه رفتار کرونا تغییر پیدا کرده است، یادآور شد: بیماری کرونا هنوز دارو و درمان قطعی ندارد و جدیداً با تغییر سن مبتلایان برای همه گروه‌های سنی تهدیدآمیز محسوب می‌شود.
منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار