محمدهادی ارباب در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه گفت: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی شهربازی های سرپوشیده و مستقر درپارک ها شده که زمان بازگشایی آن ها نیز نامعلوم است.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 July 2020

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی شهربازی های سرپوشیده و دستگاه های بازی پارک ها شده است اظهار داشت: عدم فعالیت شهربازی های سرپوشیده به دلیل شیوع کووید۱۹ و افزایش قیمت رهن و اجاره مغازه ها سبب تخلیه بسیاری از این واحد ها شده به نحوی که وسایل همه واحدهای تحت نظر اتحادیه در سوله ای نگهداری و خاک می خورند؛ باتوجه به شرایط اقتصادی و بیماری متاسفانه هیچ کس حاضر به خریداری این وسایل نبوده و درعمل سرمایه صاحبان این مشاغل خوابیده است.

 رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه شهربازی های مستقر در پارک ها علاوه بر خوابیدن سرمایه ملزم به پرداخت وجه جهت چمن زنی، نگهداری فضای سبز و محوطه پارک به شهرداری هستند بیان کرد: آموزشگاه های رانندگی که رسته دیگری از اتحادیه شرکت های خدماتی هستند نیز با استقبال کم مراجعه کنندگان همراه بوده که سبب کاهش درآمد بسیاری از افراد شده است.

ارباب تصریح کرد:شرکت های ارائه دهنده خدمات به منازل که اعزام منظف و پرستار به منازل را داشتند به صورت کامل تعطیل شده اند؛ متاسفانه به دلیل عدم بیمه شدن کارگران این شرکت ها بیمه ی بیکاری نیز به این افراد در شرایط کرونا تعلق نگرفته است.

 وی با بیان اینکه نقدینگی شرکت های ارائه دهنده خدمات به ادارات دولتی مناسب نیست افزود: طلب این شرکت ها پس از حدود ۶ الی ۷ ماه پرداخت می شود که باتوجه به تورم موجود در بازار عملا برای آن ها توجیح و صرفه اقتصادی ندارد. با کاهش مراجعات مردم به بازار، مراجعات به پارکینگ ها نیز کاهش یافته که سبب آسیب دیدن این صنف شده است؛

رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه در پایان گفت:دستگاه های پلاک خوان برای اتصال به اگاهی و دادستانی در حد ۵ الی ۶ مورد از شرکت طرف قرارداد تهیه شده که با اعمال تحریم های جدید امکان واردات دستگاه های دیگر برای سایر پارکینگ ها وجود ندارد. تهیه این دستگاه ها طبق تفاهم نامه از شرکت مربوطه رایگان بوده و سود شرکت صرفا از طریق تراکنش های این دستگاه صورت می گرفت. وباتوجه به شرایط به وجود آمده عملا موضوع دستگاه های پلاک خوان در پارکینگ ها منتفی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار