کریم پور ضمن هشدار به والدین برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند هشدار داد: با هر گونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون مسامحه برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 07 July 2020
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از تعطیل شدن دومین صفحه دوست یابی در شهرستان نهاوند طی چند ماه اخیر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر کریم‌پور در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: شبکه ترویج سبک زندگی غربی و پِیج کراش یابی (دوست یابی) با بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده در سطح شهرستان نهاوند تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن متلاشی شد.

وی افزود: این پِیج از طریق جذب دانش آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف اقدام به ترویج تئوری‌های وابسته به مبانی غرب و قبح زدایی از فرهنگ ناب اسلامی می‌کرد که ادمین آن در یک اقدام اطلاعاتی توسط سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، کریم پور در پایان ضمن هشدار به والدین برای نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوءاستفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می‌کنند هشدار داد: با هر گونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون مسامحه برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار