کد خبر: ۸۷۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 07 July 2020
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی ۳ دستگاه نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران روزجمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: ۸۹۹ نفر کهگیلویه و بویراحمدی متقاضی شرکت در این سه آزمون هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمدقائم کاظمی بیدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از مجموع ۸۹۹ نفر شرکت کننده در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور ۳۶۹ نفر خانم و ۵۳۰ نفر آقا هستند.
وی اظهارکرد: محل آزمون استخدامی این سه دستگاه در دانشکده علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه یاسوج روز جمعه ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرآینده آزمون و ورود داوطلبان از ساعت ۸ شروع و آزمون راس ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور برگزار و ۱۲۰ دقیقه نیز برای زمان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.
کاظمی یادآور شد: جهت حفظ سلامت داوطلبان و پیشگیری از بیماری کروناویروس، شرکت‌کنندگان حاضر در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند بود و تدابیر لازم نیز در این خصوص اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه باجه رفع نقص نیز برای این سه آزمون پیش بینی شده است، ادامه داد: داوطلبان آزمون‌ها برای رفع نقص می تواند در یاسوج به آدرس فرعی ۵ سالم آباد، جهاددانشگاهی استان به اقای کریمی با تلفن ۰۹۱۷۵۱۷۲۰۰۱، در دهدشت، میدان مرکزی روبه روی کمیته امداد، مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی با آقای دانایی با تلفن ۰۹۱۶۹۱۳۱۳۵۰ و در گچساران به آدرس کوچه بلادیان، جنب مسجد بیت العباس، مرکز جهاددانشگاهی به آقای کمایی با تلفن ۰۹۱۷۸۴۲۳۲۸۶ مراجعه کنند. همچنین باجه رفع نقص طی روز آزمون در محل آزمون دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار