عضو تیم ملی فوتسال بانوان و خانم گل فوتسال آسیا گفت: به پرداخت نشدن پاداش قهرمانی در رقابت های آسیایی فکر نمی‌کنم، چراکه آن پول دیگر ارزشی ندارد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 06 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سارا شیربیگی ، بااشاره به حواشی اخیر در خصوص عدم پرداخت پاداش بانوان فوتسالیست پس از گذشت یکسال از قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، اظهار کرد: در طول این یک‌سال باوجود اینکه چندباری پول به فدراسیون آمد و برای کارکنان و مردان فوتسالیست پول داشتند، اما برای پرداخت پاداش ما می‌گفتند پولی ندارند.

وی تصریح کرد: رفتار مسئولین فدراسیون در این مدت نشان داد یا کاری که در آسیا کردیم برایشان مهم نبوده و یا اینکه پرداخت پاداش ما در اولویت نیست. این را نمی دانم چرا مسئولین بعد از مسابقات همه چیز را فراموش می‌کنند.

خانم گل فوتسال آسیا اعلام کرد: پاداشی که آن زمان برای ما تعیین کردند 20 میلیون تومان بود که این پول در شرایط تورمی فعلی دیگر ارزشی ندارد، برای همین دیگر ترجیح می‌دهم درباره عدم پرداخت پاداشمان صحبت نکنم. بارها صحبت کردیم و نتیجه ای نگرفتیم.

شیربیگی در خصوص مسابقات جام جهانی فوتسال بانوان به میزبانی برزیل در آبان ماه هم گفت: این مسابقات امسال بعد از چند سال برگزار می‌شود، اما هنوز نمی‌دانم در آن شرکت می‌کنیم، یا نه.

وی تاکید کرد: با شرایط کنونی که تیم ملی دارد و دوسالی می‌شود که بهای چندانی به آن نداده اند، بعید می‌دانم اگر هم در این مسابقات شرکت کنیم، عملکرد خوبی داشته باشیم، چراکه برترین تیم‌های جهان در آن حضور دارند.

عضو تیم ملی فوتسال بانوان اعلام کرد: البته وقتی فدراسیون پولی برای پرداخت پاداش ما ندارد، فکر نمی‌کنم به این مسابقات که هزینه‌های آن بالاست اعزام شویم. هرچند که اگر تیم ملی مردان بود 90 درصد احتمال می‌رفت که اعزام شوند، اما برای بانوان همیشه برعکس است.

وی در ادامه درباره وضعیت این روزهایش هم گفت: باتوجه به تعطیلی بازی‌های پلی آف لیگ از چند ماه پیش به دلیل شیوع بیماری کرونا، اکنون منتظر از سرگیری این مسابقات هستیم، از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که رقابت‌های لیگ فصل بعد هم با فاصله کمی برگزار شود، برای همین سطح آمادگی ام را حفظ می‌کنم.

عضو تیم لیگ برتری هیات خراسان رضوی در ادامه با انتقاد از رقم قرارداد بانوان حاضر در تیم‌های لیگ برتری، گفت: رقم قرارداد اکثر بانوان فوتسالیست که برای تیم‌های لیگ برتری توپ می‌زنند، یک دهم مردان فوتسالیست نیست. بالاترین رقم قرارداد بانوان حدود 100 میلیون تومان است، آن هم برای یک فصل و بدون هیچ پاداشی.

وی یادآورشد: برخی از تیم ها هم گاها قرارداد بازیکنان را پرداخت نمی‌کنند. اسپانسرهایی هم که دراین بخش هستند یاتعدادشان کم است و یا اینکه به وعده هایشان عمل نمی‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار