رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: 437 طرح اشتغال‌زایی از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان این اداره اجراشده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 07 July 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حشمت اله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: خودکفایی و توانمندسازی مددجویان با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است. 
وی تصریح کرد: در خصوص اجرای طرح‌های اشتغال از ابتدای سال گذشته تاکنون 437 فرصت شغلی بااعتبار 13 میلیارد و 726 میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج و اقشار نیازمند ایجادشده است. 
عباسی خاطرنشان کرد: از محل اجرای طرح‌های اشتغال ایجادشده این نهاد از سال گذشته تاکنون برای 846 نفر شغل ایجادشده است. 
وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال پرداخت‌شده هم از محل منابع امدادی و هم سایر بانک‌های عامل است، افزود: طرح‌های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه‌های دامداری، زنبورداری، گاوداری، صنفی صنعتی و کشاورزی است. 
عباسی بیان کرد: شناسایی استعدادها، مشاوره‌های شغلی، آموزش مهارت‌ها، بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال کمیته امداد برای مددجویان است.
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد به‌منظور رفع مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد فقیر و نیازمند تحت حمایت پرداخت می‌شود و با توجه به حجم نیازمندی‌های مددجویان این نهاد، از خیران و نیکوکاران دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد یاریگر این نهاد در زمینه برآوردن نیازهای اساسی محرومان و به‌خصوص ایتام باشند.
انتهای پیام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار